Patz Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Har fått tilbud om å kjøpe en 1986 BMW 525, her er annonsen: Bmw 525 til salgs. 150hk motor.. 2,5l motor.. Insprøytning.. Så å sei ikke rust.. Starter og går, noe fusk me regulator.. og ene side speil knust. Takluke og gode vinterdekk... Virker det som et godt kjøp? Er det noen kjente problemer med denne serien? Det står fusk med regulator, er denne lett å bytte? Takk for alle svar Lenke til kommentar
egil88 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Det som er veldig viktig etter min mening er om bilen er EU-godkjent, evt. hvor lenge det er til neste kontroll.. Lenke til kommentar
eab Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg håper ikke du har planer om et problemfritt bilhold. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Det er det som slår meg også. Korriger meg om jeg tar feil, men deler til BMW er vel litt dyrt? Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 (endret) I den såkalte "3000-kroners klassen" nytter det sjelden å gå etter kjente problemer. Du må vel regne med at hva som helst kan dukke opp. Endret 27. november 2006 av walter_melon Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Det er det som slår meg også. Korriger meg om jeg tar feil, men deler til BMW er vel litt dyrt? 7366327[/snapback] Deler er billige. Bare du vet hvor du skal kjøpe det. Eksempel: motortechnik.no Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Umulig og si om dette er et godt kjøp. Du får det du betaler for, en bil som selges for 3000 kr er uansett ikke en problemfri bil. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Umulig og si om dette er et godt kjøp. Du får det du betaler for, en bil som selges for 3000 kr er uansett ikke en problemfri bil. 7367067[/snapback] Ikke nødvendigvis. Faren til en bekjent kjøpte en gammel japse som hadde gått hos en gammel gubbe for 4000 (jada), helt feilfri, nesten ikke rust. Men en 525i.. nja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå