Gå til innhold

Symbian, kamera og billig

Anbefalte innlegg

Hei! Etter jeg har slitt med den store N-Gage'en min en stund nå skal jeg kjøpe ny telefon.

Jeg har mye erfaring og er veldig glad i Symbian operativsystemet, så det er nesten et must.

Kamera er også nokså viktig. Skal gå ann å ta greie bilder med det, men blitz er unødvendig. Også fint om den ikke er så veldig stor og tung.

Har sett litt på 3230 og funnet noen billige(1000kr og oppover) på finn.no.

Er det noen andre mobiler som ligner på denne som kan være aktuell for meg? Siden jeg har dårlig økonomi for tiden, kommer jeg nok til å kjøpe en brukt uansett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil uansett ikke anbefale deg 3230.. Tidenes sinke spør du meg.. Spar heller litt ekstra og skaff deg en Nokia E50.. Da får du nyeste versjon av symbian som du kanskje ikke vil oppleve som like treg.

7364138[/snapback]

Ok. Synd, for den så veldig fin ut ellers.

Hvordan er det med 6680? Husker jeg hadde 6600 en tid før, og den var jo digg :)

Lenke til kommentar

Får man fortsatt kjøpt 6680?

Jeg skjønner du vil ha en billig og enkel telefon siden du nevner eldre modeller som 3230 og 6680, men mitt råd er å heller kjøpe Nokia N50 (3230 er kanskje tidens tregeste Symbian-telefon!). Denne er enkel og billig, samtidig som den er kjapp i menyene og kan bruke programmer skrevet til den nye versjonen av Symbian OS.

Du får E50 i to farger (sølv og svart) med eller uten kamera (1.3MP).

Amobils test av Nokia E50

Nokia E50 i prisguiden

Lenke til kommentar

6680 er egentlig veldig lik 6600 på de fleste områder... bare oppgradert (bedre kamera, 3G, EDGE osv). Den er fin den, men ulempen er at den bruker en gammel versjon av symbian. Vil annbefale deg på det sterkeste å velge en telefon med nyeste versjon. Hele E-serien og N-serien (utenom N70 og N90) samt 3250 bruker nyeste versjon. Hvis du likte den gamle versjonen kommer du garantert til å like den nye enda bedre.

Lenke til kommentar
Hele E-serien og N-serien (utenom N70 og N90) samt 3250 bruker nyeste versjon.
Også Nokia 5500 Sport bruker nyeste versjonen av Symbian. Til våren kommer det også telefoner fra både LG og Samsung med nyeste versjonen av Symbian med samme menysystemet som på Nokias Symbian-telefoner (Series60), men disse faller nok ikke i smak pga pris.

Jeg ville helt klart gått for en Nokia E50 om jeg skulle hatt en billig mobil med Series60. :)

Lenke til kommentar

Sier meg enig med dem som foreslår Nokia E50, samboeren min har fått denne av jobben og den lille tiden jeg har trykket på den virker den bra. Det eneste som ikke imponerer meg er taletiden som kunne vært lengre men som en avansert Symbian-modell for en rimelig penge tror jeg ikke du kan gjøre noe bedre valg i dag i forhold til pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...