johome Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Jeg har lastet ned et program som heter killdisk.com, og brent programmet over på cd. Jeg trykker på F12 når jeg starter opp Pc'en og ber den å starte opp fra Cd - rom. Hører at cd'en starter opp opp , men ingenting skjer. Etter en stund bare starter windows opp på vanlig måte. Jeg mistenker at jeg har gjort noe galt når jeg brente programmet på Cd'en. Grunnen til at jeg vil bruke programmet er at jeg vil slette alt som er på harddisken. Endret 26. november 2006 av johome Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Har du lastet ned ISO filen? Da skal du velge å brenne som image, du skal ikke pakke ut filene først. Lenke til kommentar
johome Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Jepp, Der har vi det . Viste ikke at man ikke skal pakke ut filene , for så å brenne det på Cd. Har nå brent filen som image og da virket programmet som det skulle. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå