theck1 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hei! Har et irriterende problem med min battlefield 2. Når jeg har spillt en liten stund (samme hvilken server) begynner harddisken min å jobbe seg ihjel. Dette virker som det er noe helt annet enn battlefield den jobber med, for den jobber nesten ikke når spillet flyter glatt. Når harddisken jobber er det sjangseløst å spille, den hakker med både bilde og lyd. Når jeg går ut i windows slutter disken å jobbe tvert. Går jeg inn i battlefield igjen begynner den å jobbe igjen. Det merkelige er at den begynner ikke å jobbe før jeg har spillt en liten stund. Det varierer med hvor tidlig den begynner å jobbe. Specs: - Asus a8n SLI Deluxe - AMD FX-55 - Kingston HyperX 2 gb (4x512) - 2x Gainward GeForce 6800 Ultra Golden Sample SLI - WD Raptor 150 GB - 2x Seagate 250 gb s-ata ncq RAID0 - Sound blaster audigy 2zs Battlefield 2 er installert på raptor disken, som igjen er systemdisk. Jeg har satt pagefile til å være til 2gb. Har prøvd å skru den helt av, men da maser windows om at den må øke PF etter en stund med spilling. Jeg lurer på om det kan være at data flyttes fra minnet over til harddisk, og at dette er krevende. Noen ideèr her? Dette er fryktelig irriterende at spillet ikke går glatt lenger enn en liten tidsperiode. Noen som har vært borti lignende? Alle tips taes imot med stor takk! mvh theck1 Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Trodde jeg hadde funnet løsningen ved å bare installere ethernet og smbus driver ved installasjon av nforce drivere, men den gang ei... Noen som vet hva løsningen til problemet kan være? Begynner å bli fryktelig lei av å måtte restarte pcen etter kort tid med spilling hele tida. Endret 30. november 2006 av theck1 Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 30. november 2006 Forfatter Del Skrevet 30. november 2006 Har oppgradert punkbuster som foreslått i en forumpost nå, men vet ikke om dette hjelper. Skal teste det ut nå. Litt respons hadde ikke vært å forakte... theck1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå