Gå til innhold

Trøbbel SE K750i

scandie

Anbefalte innlegg

Jeg har en 11 måneder gammel SE K750i, og nå ser den ut til å ha klikket helt. Jeg har hatt litt trøbbel med hvit skjerm tidligere, men denne gangen forsvant norsk språk fullstendig både som telefonspråk og sms-språk (t9).

Så hva kan jeg gjøre? Vil en softwareoppdatering hjelpe? Jeg har ikke oppdatert softwaren hittil pga ignoranse/latskap. Men akkurat nå befinner jeg meg i nabolandet, og har verken kabel eller bruksanvisning tilgjengelig. Lurer på om en forhandler eventuelt kan hjelpe meg, eller om det må gjøres i Norge?

Innspill?

Jeg er lite lysten på å kjøpe ny telefon, for er egentlig fornøyd med denne, spesielt med batterikapasiteten, som er borti en uke ved mitt bruk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært borti noe lignende før..

Dvs. at Norsk språk forsvinner etter en oppdatering..

For å løse dette, så måtte jeg tilbake stille telefonen til fabrikk instilinger, for så å ta en "ny" SW oppdatering på den..

Alle med internett og SE data kabel kan hjelpe deg, men det letteste er vel å stikke innom en mobil forhandler å spørre dem, da dem driver med dette til daglig.. :)

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar
Har vært borti noe lignende før..

Dvs. at Norsk språk forsvinner etter en oppdatering..

For å løse dette, så måtte jeg tilbake stille telefonen til fabrikk instilinger, for så å ta en "ny" SW oppdatering på den..

Alle med internett og SE data kabel kan hjelpe deg, men det letteste er vel å stikke innom en mobil forhandler å spørre dem, da dem driver med dette til daglig..  :)

7363015[/snapback]

Tingen var at det skjedde etter en kræsj, eller hva jeg nå skal kalle det. Tror du forresten en mobilforhandler i Sverige kan hjelpe meg, eller må forhandleren være norsk? Sikkert et dumt spørsmål, men det er enda nesten tre uker til jeg skal hjem til Norge. :yes:

Takker for svar! Kanskje jeg skal holde meg unna å oppdatere selv?

Lenke til kommentar
Spiller ingen rolle om det er en Norsk eller Svensk forhandler, da "programmet" selv finner ut hvilket språk mobilen "bruker" osv.  :)

7363099[/snapback]

Enda dummere, men finner den det selv om mobilen har "mistet" norsken? Ligger dette i SIM-kortet? Jeg stilte språk på sim-kortspråk, men det funker rett og slett ikke. Får ta en runde til ulike forhandlere, og håpe jeg finner noen som kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...