Delvis Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 I går kjøpte jeg DVD'en på Max til kr. 179 Skulle se den nå, men ikke pokker om jeg finner noen norsk tekst på denne..?? Dvd'en er jo norsk, og det står jo at der er norsk tekst på etuiet. Men når jeg velger subtitles, så står det bare oppført halvparten av de landene som er oppgitt på etuiet? Og norsk er et av de som mangler På displayet går det ikke å å velge annet enn det nummeret som er valgt i menyen . Ikke det at det er sånn big deal med norsk tekst da ( kjøper jo Dvder fra utlandet uten n.t.) Men det er irreternde å ikke finne det ut :???: Noen som vet, kjenner til dette ? Eller kan det være feilvare...? Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 er helt sikkert der... prøv å se om du finn det mens du ser på filmen.. kanskje det bare er en * men det er dær Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 15. november 2002 Forfatter Del Skrevet 15. november 2002 Nå gikk jeg å satt den på igjen, og da kommer plutselig den andre halvparten av landene opp!? Og da var jo norsk med. Gubbavare meg så rotete det derre var på akkurat den DVD'en der. :S pleier jo aldri være noe problem det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå