Ullis Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Når jeg plugger i en ekstern harddisk (USB2) i pcen mens den er påslått, fungerer den perfekt, men maskinen vil ikke starte når den er plugget i? Hvorfor det tro? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 På MSI hovedkort has USB HDD en tendens til å legge seg først i HDD boot priority order , sjekk i cmos settings med USB disken tilkoplet . Er den øverst i lista flytt den ned slik at boot HDDen igjen er øverst. Lenke til kommentar
Ullis Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 På MSI hovedkort has USB HDD en tendens til å legge seg først i HDD boot priority order , sjekk i cmos settings med USB disken tilkoplet .Er den øverst i lista flytt den ned slik at boot HDDen igjen er øverst. 7362859[/snapback] Har lagt den sist i oppstartsrekkefølgen, men det hjelper ikke? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Prøv å disable funksjonen "USB/Kb Storage Support" i integraded peripherals. Lenke til kommentar
Ullis Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 OK, det skal jeg prøve Åssen gjør jeg det? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 OK, det skal jeg prøveÅssen gjør jeg det? 7363083[/snapback] Hadde vært en fordel om du fortalte type/modell versjon hovedkort du har . Det jeg nevnte gjelder MSI kort generelt . Og der finner du nevnte instilling i bios under "Integrated Peripherals" . Lenke til kommentar
Ullis Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 OK, er en compaq pc jeg har fått på jobben som jeg bruker som musikkserver, er ikke helt sikker på spesifikasjonene, men skal sjekke det opp, så kommer jeg tilbake hvis jeg ikke får det til. Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Kan hende det er et OEM MSI kort i den . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå