medlem-82104 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Swap til min Playstation 2 her i Norge? Eller må jeg til utlandet for å få kjøpt det, hvis jeg må det... er det noen som vet det nærmeste landet jeg kan få kjøpt det? Andak Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Huff, nok en som går på Swap magic smellen... Chip er tingen vet du, og er du redd for garantien, så kan det også ordnes Men lykke til med SM, det kommer garantert til å bli mye banning også koster SM nesten det samme som en matrix infinity chip Lenke til kommentar
medlem-82104 Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Hvor kan jeg få kjøpt disse Matrix chipsene da? og hvor mye koster de? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hvor kan jeg få kjøpt disse Matrix chipsene da? og hvor mye koster de? 7367841[/snapback] Send meg en PM du, så skal du få den info du trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå