Vinojan Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Heisann! jeg har bestilt pentium d pross med 3,4 ghz.. jeg har planer om å overklokke den til ca 4 ghz eller noe sånt.. men trenger først bra kjøling helst vifte, har ikke nok penger til vann.. har dere noe dere kan anbefale. noe som virker bra med lavt lyd?? Lenke til kommentar
facas.org Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Heisann! jeg har bestilt pentium d pross med 3,4 ghz.. jeg har planer om å overklokke den til ca 4 ghz eller noe sånt.. men trenger først bra kjøling helst vifte, har ikke nok penger til vann.. har dere noe dere kan anbefale. noe som virker bra med lavt lyd?? 7362733[/snapback] Nettopp montert Noctua 12 kjøleren på min nye Pentium D 3,4 Ghz.. kjøler glimrende. Kan anbefales http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326999 Lenke til kommentar
Bang_Master Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Klokket til 4012 mhz med orginalkjøler og airduct. Men skal da sant sies at det står en deltavifte på airducten ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå