Gå til innhold

Installasjon av Framework .NET & mysql

the6tk

Anbefalte innlegg

Jeg har et problem, på serveren min så prøver jeg å installere Framework .NET 3.0, også prøvd å installere mysql, men den vil ikke la meg installere noen av delene.

Jeg får opp feilmelding som "Microsoft .NET Framework 3.0 has encountered a problem during setup. Setup did not complete correctly"

Jeg har installert SP2, så burde fungere fint å installere men vil ikke.

Samme feilmelding får jeg når jeg prøver også å installere .NET Framework 2.0.

Noen som vet hva jeg kan gjøre? Det haster pga er et online spill som må være oppe innen noen få timer. Det skulle gå kjapt og få byttet server på spillet, men viser seg at den nye serveren har problemer som det som vises ovenfor.

Har du noe peiling om hvordan jeg kan få fikset dette, vennligst svar! :-) Takker på forhånd.

REDIGERT::

Er nå fikset - Løsning

Jeg søkte rundt på diverse søke motorer etter om det var flere som hadde samme problem som meg, og det viste seg at det er faktisk utrolig mange som har det. men ingen av de hadde funnet svaret, bortsett fra noen få som hadde et helt annet problem med veldig likt. Så jeg prøvde litt selv.

Jeg formaterte serveren på nytt, men denne gangen som NTFS istedet for FAT32 som den var. Og det viste seg at det gjorde en stor forskjell.. Nå har jeg ihvertfall fått installert Framework .NET 2.0 og holder på med å installere SP2 slik at jeg kan få .NET 3.0 :) Ser ut som det ordner seg<3 Etter over 7 timer.... ;o

Endret av the6tk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://geekswithblogs.net/timh/archive/2006/11/17/97385.aspx

Har du prøvd å installere .NET Framework gjennom Windows Update?

Hva går galt når du prøver å installere MySQL?

7363135[/snapback]

Vel, jeg prøvde å installere mysql gjennom sam2 broadcaster, siden man trenger mysql der og det installerer det automatisk. Der stoppet den bare help opp og hele setupen klikket og låste seg. Deretter alt annet slik at jeg måtte restarte.

Prøvde å gjøre det som står inne på den adressen du skrev, men lengre enn: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Eventlog\Security < - - kommer jeg ikke.. Er ingen navn som er ServiceModel, søkte også, uten hell.

EDIT: Installere Framework gjennom windows update? Det fungerte dårlig.. den tok meg til den siden jeg lastet programmet ned fra.

Endret av the6tk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...