Baba2 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Hei! Jeg driver med et prosjekt som handler om Global Oppvarming, og i den sammenheng trenger jeg hjelp til å finne en hendelse i sammenheng med globaloppvarming. Som ikke skjedde for så veldig lenge siden Endret 26. november 2006 av Baba2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Og med "hendelse" mener du årsak eller effekt..? Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Hei! Gjerne begge deler, altså kansje en naturkatastrofe som man kan direkte koble til global oppvarming. Noe som jeg setter pris på er hvis noen finner en hendelse (katatrofe eller noe) som er i sammenheng med at isbreene smelter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) *plystre en sang* */plystre en sang* Endret 26. november 2006 av qoutor Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Ta en titt på en av de publikasjonene her, ekstremt mye relevant informasjon du kan bruke: http://unfccc.int/essential_background/bac.../items/2625.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå