Gå til innhold

finner ikke ekstern harddisk

Brekke

Anbefalte innlegg

Hei!

jeg har et problem med den ekstern harddisken (maxtor 3200)

til naboen

når jeg går inn på min datamaskin finner jeg ikke den eksterne harddisken

men jeg finner den når jeg går inn på controlpanel, system, hardware, device manager

regner med at det har noe med at han formaterte den interne harddisken og tok med den eksterne pga virus og sletta partisjonen

noen forslag om hvordan man kan få den til å virke igjen

Takker for alle svar :D

Endret av Brekke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Regner med at du må lage ny partisjon?

7362725[/snapback]

Jeg har det samme problemet med en Western Digital My Book Essential. Gav min far min stasjonære pc, og kjøpte denne eksterne harddisken for å få plass til alt siden min bærbare ikke har samme harddisk plass.. Står at den skal skru seg på automatisk sammen med pc'n, men dette skjer ikke. Nå har jeg lastet over alt dokumenter osv på denne eksterne harddisken, og trenger virkelig å få denne opp og gå.

Noen som kan si meg hva jeg kan gjøre??

Lenke til kommentar
Regner med at du må lage ny partisjon?

7362725[/snapback]

Jeg har det samme problemet med en Western Digital My Book Essential. Gav min far min stasjonære pc, og kjøpte denne eksterne harddisken for å få plass til alt siden min bærbare ikke har samme harddisk plass.. Står at den skal skru seg på automatisk sammen med pc'n, men dette skjer ikke. Nå har jeg lastet over alt dokumenter osv på denne eksterne harddisken, og trenger virkelig å få denne opp og gå.

Noen som kan si meg hva jeg kan gjøre??

7362985[/snapback]

Prøv å gå inn på "administrative tool" i kontrollpanelet. Velg deretter "computer management" og deretter "disk management". Der fant jeg min eksterne harddisk og formaterte den. Deretter fungerte den perfekt :-)

Gi tilbakemelding på om dette kan løse problemet.

Lenke til kommentar

Prøv å gå inn på "administrative tool" i kontrollpanelet. Velg deretter "computer management" og deretter "disk management". Der fant jeg min eksterne harddisk og formaterte den. Deretter fungerte den perfekt :-)

Gi tilbakemelding på om dette kan løse problemet.

7363037[/snapback]

det ville sikkert fungert fint eneste problemet er at Computer Management finner ikke den eksterne harddisken

jeg finner den bare i device managment/disk drive men jeg får ikke fomatert den der

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...