Gå til innhold

Er det farlig å bruke headsett regulator som vifte regulator

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann.

Jeg ville nok vurdert å finne noe annet som er bedre egnet til formålet for å være på den sikre siden hvis jeg var deg.

Hvis du kjenner at den er ganske varm så vil jeg tippe den er en god del varmere enn 35 grader. Du føler ikke varme før den overstiger kroppstemperaturen på 37 grader.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-15 22:19, skrev Mozy:

Heisann.

Jeg ville nok vurdert å finne noe annet som er bedre egnet til formålet for å være på den sikre siden hvis jeg var deg.

Hvis du kjenner at den er ganske varm så vil jeg tippe den er en god del varmere enn 35 grader. Du føler ikke varme før den overstiger kroppstemperaturen på 37 grader.

Ømn.. har bada i et basseng som holdt 35 grader. Var ganske så varmt der, så jeg tror ikke den påstanden din er helt riktig. :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-18 14:52, skrev Jannis-15:

37c er jo bare indre kropstemptratur det da... :wink:

For noe tull! Går dere på barneskolen eller? Stikk et termometer under armen i et minutt og fortell hvor mange grader det står på den etterpå. Hvis det er under 37 grader så er du SYK! Sist jeg sjekka så var armhulen på UTSIDEN av kroppen.

Og til deg As{}antii som har bada i 35 grader. Det er klart vannet kjennes deilig og lunka, men det er ikke så veldig varmt. Jeg foreslår at dere tester ut påstandene deres med litt oppvarmet vann og termometer før dere snakker om noe dere tydeligvis ikke har peiling på i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Hva er det du fabler om?

Hvis man bader i 35 grader kjennes jo det varmt ut. Bada du ikke i sjøen i sommer, den var jo maks 25grader, og det kjennes lunka ut!

Og selvfølgelig kjenner du om en ting er varm selv om det er under 37grader, dvs du kjenner att det er varmere enn omgivelsene rundt.

Nei, ta og hold ett ekstra øye med regulatoren, evt vruk ett termometer og mål litt temperatur for og være sikker, så burde det gå greit.

Lenke til kommentar

Hehe, ikke kom å si at 25 grader er varmt? Prøv å dusje hjemme med 25 grader i vannet. Det er kaldt! :smile: Vann som er 25 grader kjennes jo selvfølgelig litt kaldt ut med en gang du hopper ut i det. Å si noe annet er jo som å påstå at kroppen har en temperatur på 25 grader. Men du venner deg fort til temperaturen, derfor føles det varmt etterhvert.

Men det er enkle fysiske regler som gjelder her, og det er at kroppen har 37 grader og alt du tar på som er under eller over 37 grader vil du oppfatte som kaldere eller varmere enn deg selv.

Logisk ikke sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...