MadOx Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hei, vet noen hvor mye herbariet i vk2 teller på karakteren? Og siden vi skal levere dette i første termin, kan det da telle på karakteren i andre termin? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 I Vk1 teller det iallefall 1/3 av karakteren... Lenke til kommentar
MadOx Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Hvilken av karakteren? første eller andre termin? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg trodde karakteren fra første termin holdt seg til andre termin og var tellende der også... Tar jeg helt feil? Isåfall har det jo ikke så mye å si hvilken termin det er snakk om. Lenke til kommentar
MadOx Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Noen som har et harbarium til salgs? PM Lenke til kommentar
K.. Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Noen som ikke har gjort leksa si? Men altså, harbariumet kan ikke telle på andre termin siden du "starter på ny". Merk dog at du søker deg inn på ulike studiesteder med karakterene fra 1. termin. Lenke til kommentar
MadOx Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Hva om jeg ikke skal gå på skole året etter da? Og heller dra til militæret. Vil karakterene til 1. termin gjelde da? :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå