Alexander Schindler Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 De har. De har oss. De har oss i sin hule hånd med en liveutgave det lukter svette og ram metal fra. Rammstein liefert musikalische Genialität in schöner Qualität und Quantität. Les mer Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Nydelig anmeldelse. Hadde jeg vært bittelitt mer rammstein-fan hadde jeg lagt på spring til cd-sjappa tvert. Har sett de live og det er solide saker det ja. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Bildene i anmeldelsen er klikkbare, men fører til tomme sider. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Ja, den er utrolig bra! Man får faktisk skikkelig stemning av den... Har kun "Standard Ed." nå, men "Special Ed." med boka er bestilt. Lenke til kommentar
Pysj Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Som blodfan av Rammstein fikk jeg ekstremt lyst til å ta en tur på platesjappa øyeblikkelig, til tross for at jeg generelt ikke lar meg fascinere av pyroteknikk, som jo Rammstein er ganske kjent for. Herlig anmeldelse! Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Som blodfan av Rammstein fikk jeg ekstremt lyst til å ta en tur på platesjappa øyeblikkelig, til tross for at jeg generelt ikke lar meg fascinere av pyroteknikk, som jo Rammstein er ganske kjent for.Herlig anmeldelse! 7367250[/snapback] Takk takk :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Hmm, vurderer å kjøpe den her. Spørsmålet er om behovet er til stede når jeg allerede eier Live aus Berlin (CD & DVD). De beste Rammstein-sangene er jo med på den, alt som har kommet i ettertid blir som fyllstoff å regne. Du virker som en ganske stor Rammstein-fan, derfor anbefaler jeg: Die Apokalyptischen Reiter - Eruption fra albumet Samurai (2004) fra albumet Raiders on the Storm (2006) Anmeldelser: Metal Observer: Samurai Metal Temple: Riders on the Storm Lenke til kommentar
mandela Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 OT: Eisbrecher er et band som likner litt på Rammstein, men mer industrial: http://youtube.com/EisbrecherBand Lenke til kommentar
MuD Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har den siste dvd-en til Rammstein, var heilt rå konsert! er DTS lyd på den men syntes lyden på Live Aus Berlin var bedre! bra omtale forresten heilt enig med omtalen. anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kjøpte denne i går jeg også. Meget bra CD, har ikke fått tid til å se gjennom konserten enda. Til de mest iherdige kan jeg opplyse om at Völkerball også er gitt ut som en über-eksklusiv kaffebordsbok med masse turnebilder og enda en ekstra CD. Det var rett før jeg kjøpte den, men fornuften tok meg denne gangen. *Limited Edition: 190 Pages Tour-Photobook, incl. all 3 Disc contents of the Special Edition + the entire live-audio-recordings of the concerts (140 minutes) on an additional 4th Disc! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kjøpte denne i går jeg også. Meget bra CD, har ikke fått tid til å se gjennom konserten enda. Til de mest iherdige kan jeg opplyse om at Völkerball også er gitt ut som en über-eksklusiv kaffebordsbok med masse turnebilder og enda en ekstra CD. Det var rett før jeg kjøpte den, men fornuften tok meg denne gangen. *Limited Edition: 190 Pages Tour-Photobook, incl. all 3 Disc contents of the Special Edition + the entire live-audio-recordings of the concerts (140 minutes) on an additional 4th Disc! 7380725[/snapback] Gjett hva jeg har bestilt og som kommer i morra med posten. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Dere som har denne utgivelsen, hva syns dere? Jeg har nettopp kjøpt den, og jobber med den akkurat nå. Rammstein er vel ikke musikalsk best live, men sinnsyke å se på. Selve cd-en er spennende, men vil ha et par gjennomhøringer før jeg vet bedre. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Såklart er ikke lyd og bilde helt på topp på denne utgivelsen, men så mye annet som veier opp for det synes nå jeg. De er og blir et liveband og underholder oss til de grader. Klart det er noen falske toner eller sånt innimellom, men hvem henger seg opp i det når man spyr ut flammer eller konfetti? Jeg synes også at det var litt morsomt å se på bonus-dvd'en. De bruker 26 mikrofoner i studioet til trommesettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg