Gå til innhold

Legge seg tidlig om kvelden

kremt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må legge meg før 22 hvis jeg ikke skal være helt kake på skolen dagen etterpå...

Er litt kjipt med tanke på hvor mye av livet som går bort til å sove...

Samtidig klarer jeg meg svært bra med veldig lite søvn over lang tid dersom det ikke kreves for mye av meg i løpet av dagen.

Lenke til kommentar

Jeg har snudd dognet utallige ganger de siste arene, pga no jobb eller skole, og sover veldig uregelmessig, men far fortsatt mye sovn..

Jeg merker at det er forskjell pa a vaere sliten, og a vaere trott..

F eks jeg kan vaere sliten hele dagen, sa pa kvelden blir jeg ordentlig trott og det er mye diggere enn folelsen jeg hadde hele dagen..

Sa jeg vil nok si jeg sover rundt 9 timer hver natt/dag, og hvis jeg snur dognet sover jeg enter dritdarlig eller kjempelenge natta etter dogninga..

Lenke til kommentar

Jeg legger meg i ett, to tiden om kvelden, og står opp klokken syv.

Klarer ikke å sovne tidligere...

Er helt våken på skolen, og helt klokka nærmer seg 01.00 ^^

Får jeg for lite søvn? Ja.

Har jeg godt av det? Nei.

I helgene sover jeg mye lengre, minst 13-14t =)

Lenke til kommentar

Jeg blir faktisk trøtt om dagen, og våken om kvelden om jeg legger meg tidlig. Legger meg som regel i ett-tida, og står opp klokken syv. Det er nok til at jeg er helt våken om dagen, og trøtt på kvelden, noe som er å foretrekke, av gode grunner.

Er ikke alltid det å legge seg tidligere hjelper.

Lenke til kommentar

I ukedagene får jeg i gjennomsnitt 6-7 timer søvn.

Legger meg 00.00-01.30 står opp 06.45-07.30.

På skolen er jeg død trøtt hvis det er jævlig rolig, så bråk må til for å tilfredstille meg.

I helgene får jeg alt i fra 3-8 timers søvn.

Må stå tidlig opp på lørdag for å gå på jobb, utover kvelden og natta er det som regel chill eller festing,vanligvis tar det slutt for meg rundt 02.00-05.00.

Også må jeg opp litt for tidlig på søndag for å gå på jobb.

Lenke til kommentar

Dette var vel egentlig ikke en tråd hvor man skulle snakke om sine sovevaner? Trådstarter stilte et spørsmål, og fikk 1-2 svar, før det fyltes på med hvor lenge hver bruker sover..

Men men, for å følge etter mengden sover jeg rundt seks timer. Prøver å sovne før 2400, men er ikke alltid det funker. Slik som nå, nå må jeg egentlig sove, men jeg er ikke trøtt i det hele tatt. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...