kremt Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Bare litt nysgjerrig på en ting her. Det har seg slik at jeg sov bare 5 timer i natt. I den forbindelse lurer jeg på om jeg greier å sove natta over hvis jeg legger meg klokken 18.00 i kveld? Jeg står opp rundt 05.20. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Det er jo avhengig av korleis du er som person, men eg hadde ikkje klart det i hvert fall. Fem timar er nesten det vanlege eg får i løpet av ei natt. Lenke til kommentar
nymo Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hvordan klarer du kun 5 timer søvn? Jeg må ha minst 9 timer om jeg ikke skal gå i ørka hele dagen:P Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Tja, det blir jo så klart litt meir. Rundt seks timar er det eg får. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 skal jeg lære noe på skolen må jeg legge meg i 11 tiden. står opp halv 7. så det er vel helt individuelt, jeg er ett sovemenneske Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Hvordan klarer du kun 5 timer søvn? Jeg må ha minst 9 timer om jeg ikke skal gå i ørka hele dagen:P 7362474[/snapback] Jeg har begynt på sovemedisiner. Og jeg merker at jeg er mye trøttere når jeg sover mer.. Har jo vært konstant overvåken elns..(når jeg ikke bruker piller som gjør meg søvning dagen etterpå). Før kunne jeg sove i 5 timer, og ikke sovne på bussen, nå må jeg drikke energidrikke hver morning. Blitt vant til å sove lite. Endret 26. november 2006 av Bundy Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Står opp ~7 og legger meg mellom kl. 00-02, men blir ikke noe mer opplagt når jeg legger meg kl. 22. Det hender dog jeg tar meg en John Blund på en time eller to midt på dagen hvis jeg kjeder meg og ikke skal på jobb etter skolen. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Hvordan greier dere å legge dere om kvelden? Når jeg er våken, er sove det siste jeg har lyst til. Når jeg sover/halvsover, er å være våken det siste jeg har lyst til. Endret 26. november 2006 av Pinglebolle Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 jeg må nok begynne legge meg tidligere, jeg sovnet i naturfagtimen for sånn cirka 3-4 uker siden. Men læreren min som omtrent bare ignorer meg(jeg har en liten mistanke om det nemlig)merket det ikke og sitter på FØRSTE RAD i klasserommet, jeg våknet først når han som satt ved av meg skulle tegne på i ansiktet,jeg kjente bare en kald penn plutselig skjønte jeg at hadde sovet i timen Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Da køyer jeg, litt senere enn planlagt men det er kanskje bare lurt, er ikke noe særlig å legge seg tidlig når man ikke er trøtt, blir bare liggende og vri seg og får ikke sove. Bedre å vente litt til man blir ganske trøtt, så kan man legge seg og sovne ganske kjapt. God natt Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg MÅ sove minst 12 timer hver natt, hvis ikke er jeg som en zombie hele dagen (sløv, slapp, og helt i min egen verden). Hvis jeg får mindre enn 8 timer, så kan jeg sitte og sove med øynene åpne. Og det er ikke en overdrivelse! Sover glatt 18-20 timer om ingen vekker meg. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Skal jeg v're fully in function en hel arbeidsdag bør jeg ha 7 timer søvn. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Selv maa jeg ha en god del timers sovn for aa fungere, og sover glatt 14 timer i helgene. Problemet er at jeg ikke klarer aa legge meg tidlig, saa jeg faar bare rundt 5 timers sovn i ukedagene. Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg MÅ sove minst 12 timer hver natt, hvis ikke er jeg som en zombie hele dagen (sløv, slapp, og helt i min egen verden). Hvis jeg får mindre enn 8 timer, så kan jeg sitte og sove med øynene åpne. Og det er ikke en overdrivelse! Sover glatt 18-20 timer om ingen vekker meg. 7363638[/snapback] Jeg kan også sove 18-20 timer om ingen vekker meg... men hvor dumt er ikke det? Sove bort hele livet. Derfor har jeg kjøpt meg en vekkerklokke Siden jeg står opp kl 05.30 hver dag så sover jeg ikke mere enn 6-7timer og det holder . Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg greier aldri å legge meg til rett tid. I kveld blir jeg nok sittende lenge og lese religion. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Prøver å legge meg før halv 1. på hverdager. Legger jeg meg noe seinere en det får jeg store problemer med å holde meg våken på skolen. Står opp klokka 7... Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hmm.. jeg legger meg til å sove cirka halv to, og står opp klokka 7 dagen etter. Fem og en halv time er mer enn nok for meg, er litt trøtt på morgenen så klart, men klarer meg fint gjennom dagen. Lurer faktisk på om jeg skal legge meg tidlig i dag, forsøke hvordan det er å få 8 timers søvn! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg kan sove i hele evigheten. Kan f.eks legge meg når jeg kommer hjem fra skolen, og sove til neste morgen. Trenger mye søvn, minimum 7 t. Helst så mye som 8-9 timer i ukedagene! Er et rutinemenneske, så viss jeg legger meg sent en kveld, får jeg problemer med å sovne kvelden etterpå. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Er et rutinemenneske, så viss jeg legger meg sent en kveld, får jeg problemer med å sovne kvelden etterpå. 7364156[/snapback] Samme med meg.. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Jeg sover fra 2-14 timer hver natt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå