Gå til innhold

Legge seg tidlig om kvelden

kremt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan klarer du kun 5 timer søvn? Jeg må ha minst 9 timer om jeg ikke skal gå i ørka hele dagen:P

7362474[/snapback]

Jeg har begynt på sovemedisiner. Og jeg merker at jeg er mye trøttere når jeg sover mer.. Har jo vært konstant overvåken elns..(når jeg ikke bruker piller som gjør meg søvning dagen etterpå).

Før kunne jeg sove i 5 timer, og ikke sovne på bussen, nå må jeg drikke energidrikke hver morning. Blitt vant til å sove lite.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

jeg må nok begynne legge meg tidligere, jeg sovnet i naturfagtimen for sånn cirka 3-4 uker siden. Men læreren min som omtrent bare ignorer meg(jeg har en liten mistanke om det nemlig)merket det ikke og sitter på FØRSTE RAD i klasserommet, jeg våknet først når han som satt ved av meg skulle tegne på i ansiktet,jeg kjente bare en kald penn plutselig skjønte jeg at hadde sovet i timen

Lenke til kommentar

Da køyer jeg, litt senere enn planlagt men det er kanskje bare lurt, er ikke noe særlig å legge seg tidlig når man ikke er trøtt, blir bare liggende og vri seg og får ikke sove.

Bedre å vente litt til man blir ganske trøtt, så kan man legge seg og sovne ganske kjapt.

God natt :sleep:

Lenke til kommentar
Jeg MÅ sove minst 12 timer hver natt, hvis ikke er jeg som en zombie hele dagen (sløv, slapp, og helt i min egen verden).

Hvis jeg får mindre enn 8 timer, så kan jeg sitte og sove med øynene åpne. Og det er ikke en overdrivelse!

Sover glatt 18-20 timer om ingen vekker meg.

7363638[/snapback]

Jeg kan også sove 18-20 timer om ingen vekker meg... men hvor dumt er ikke det? Sove bort hele livet. Derfor har jeg kjøpt meg en vekkerklokke :)

Siden jeg står opp kl 05.30 hver dag så sover jeg ikke mere enn 6-7timer og det holder .

Lenke til kommentar

Hmm.. jeg legger meg til å sove cirka halv to, og står opp klokka 7 dagen etter. Fem og en halv time er mer enn nok for meg, er litt trøtt på morgenen så klart, men klarer meg fint gjennom dagen.

Lurer faktisk på om jeg skal legge meg tidlig i dag, forsøke hvordan det er å få 8 timers søvn!

Lenke til kommentar

Jeg kan sove i hele evigheten. Kan f.eks legge meg når jeg kommer hjem fra skolen, og sove til neste morgen.

Trenger mye søvn, minimum 7 t. Helst så mye som 8-9 timer i ukedagene!

Er et rutinemenneske, så viss jeg legger meg sent en kveld, får jeg problemer med å sovne kvelden etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...