skybiz Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Eg vil nå kjøpe meg en skriver, denne skriveren må kunne skrive direkte ned på cd'en (har sett ei reklame i pc world eller noke slikt). Lurer da på kva slags skriver eg skal kjøpe. Det må vere til ca 3500kr. litt +/- skader ikkje. Er det samme kva butikk den kjem ifra... Håper på mange gode svar :smile: Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Har ikke hørt om skrivere som kan gjøre dette. Har derimot lest om cd-brennere som kan brenne visuell tekst og grafikk på cd-plata. Lenke til kommentar
John_^ Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Jeg har heller ikke hørt om noen skriver som kan skrive direkte på cd'en. Men det finnes iallefall en brenner som kan lage et blide på cd-platene (de områdene der det ikke er data). Denne måten å "tegne" på cd'en kalles DiscT@2. Se bilde som dinside.no laget med den. Tror hardware.no har hatt en test av denne yamaha brenneren men husker ikke sikkert. Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 joda det finnes en sånn skriver...tenkte på og skaffe en slik selv...men er ikke sikker med tanke på blekk den bruker og om den klarer og skrive på alle forskjellige flater på cden(blanke, matte, osv) eller om jeg må lime på sånn dings...men da går jo noe av poenget med skriver vekk...vet at en slik skriver finnes jo :razz: så den på en eller annen messe for en stund siden.. expo eller noe sånt rart tror jeg det het Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Tror det var i PCWorld det stod en artikkel om skriver som kunne dette. Er noen måneder siden, men hvis jeg ikke husker feil var det en Epson Stylus Photo 950. Lenke til kommentar
copycatz Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Her er link: http://pcworld.no/index.cfm?fuseaction=art...ACF7DA8CB3F3ECC Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Ok. Den finnes her Edit: Fillern, Copycatz var raskere med å finne skriveren. [ Denne Melding var redigert av: Reggie Regis på 2002-11-15 22:18 ] Lenke til kommentar
skybiz Skrevet 15. november 2002 Forfatter Del Skrevet 15. november 2002 Takker for svar! Var litt dyr, men går ann. Veit dokke om noken andre skrivere som kan skrive direkte på cd og? Hadde vert fint med noken alternativ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå