guten Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Hei, Etter resetting av BIOS og formatering av systempartisjon skulle jeg legge inn driverne for skjermkortet igjen. Nå får jeg feilmelding like etter at filene er lastet at det ikke finnes noen kompatible drivere for min hardware. Hva skjer? Har prøvd alt mulig i BIOS'en som angår skjermkortet uten hell.. Noen tips? EDIT: Problem løst! Endret 26. november 2006 av guten Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hvordan løste du det? Jeg løste det med å bruke windows sin driver-installer. Men hos meg virker ikke pc'en etter å ha gjort det Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Du kan prøve med en eldre driver. Hadde en på telefonen i natt som skulle legge inn drivere til et Ti4200 kort, han la inn driver 63, et eller annet. http://downloads.guru3d.com/download.php?id=10 Lenke til kommentar
guten Skrevet 19. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2006 Hvordan løste du det? Jeg løste det med å bruke windows sin driver-installer. Men hos meg virker ikke pc'en etter å ha gjort det 7374365[/snapback] Jeg installerte AGP driverne for skjermkortet Hadde ikkje gjort det på en stund så jeg glemte de helt.. Hehe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå