Gå til innhold

22 tommer, men hvilken? stor forskjell?

GoldlaXiE

Anbefalte innlegg

Slik jeg har forstått det, så har alle 22 tommere samma panel?

Driver å lurer på hvilken skjerm jeg skal kjøpe, og har sett på Samsung sin, men den hadde jo utrolig mye baklys.

Sikler mest etter Asus sin, men den kommer jo aldri på lager noen steder. Noen som har erfaring med denne?

Er det evt. andre skjermer i 22 tommer klassen som kan være interessante for meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alle har samme panel, som du har fått med deg.

SAmsung sliter med baklys, og det er veldig få tester av andre skjermer, var en her på forumet som hadde Packard Bell sin modell though.

Vil du ha 22" og unngå samsungs baklys, vil jeg anbefale å vente lenger på skikkelige tester, kanskje spesielt av asus sin modell.

Lenke til kommentar

Hei, har den Packard Bell'en (Maestro 22"wide) selv. Og kan ikke si noe annet enn at jeg er kjempe fornøyd! Nå har jeg hatt den i bare to dager, men har sett film og spillt CS så vidt det var, og det var ikke noe å utsette på. Baklys var det veldig veldig lite av, så der var jeg "heldig". Ikke noe negativt jeg kan sette på den enda..

Lenke til kommentar

Da har jeg enda et spørsmål. Nå har jeg sjansen til å skaffe meg en 22'' Samsung for 3600,- og jeg har testa å sett film på en utstillingsmodell i butikken. Baklyset var til stede, men ikke nok til at jeg ble veldig skremt.

Da kommer spørsmålet. Kan baklys variere fra modell til modell? Altså.. fra en Samsung til en annen Samsung?

Hadde satt pris på rast svar fra en sakkyndig :)

Lenke til kommentar
Da har jeg enda et spørsmål. Nå har jeg sjansen til å skaffe meg en 22'' Samsung for 3600,- og jeg har testa å sett film på en utstillingsmodell i butikken. Baklyset var til stede, men ikke nok til at jeg ble veldig skremt.

Da kommer spørsmålet. Kan baklys variere fra modell til modell? Altså.. fra en Samsung til en annen Samsung?

Hadde satt pris på rast svar fra en sakkyndig :)

7369736[/snapback]

Mengden baklys varierer selvsagt fra modell til modell, og også mellom ulike eksemplarer. Generelt er det vel slik att noen modeller, som denne samsungen er ekstra utsatt for det, men du kan også være heldig og slippe med lite.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...