Forumforumforum Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Vi skal skifte dieselfilter på våres Ford Econoline. Vi må vel lufte dieselopplegget etterpå, hvordan kan man gjøre det? er det enkelt? vansklig? Lenke til kommentar
staljin Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Skiftet for en måned siden diesel filter på min VW Vento, har ikke gjort noe i forhold til utluftning av systemet. Starta bilen 5-6 ganger før den gikk ordentlig. hilsen staljin Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Nyere biler er det vel "automatisk" lufting på.. Har jeg hvertfall hørt. Tviler på at det er det på en stor amerikansk van. Lenke til kommentar
Lars99 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Nyere biler er det vel "automatisk" lufting på.. Har jeg hvertfall hørt. Tviler på at det er det på en stor amerikansk van. 7363196[/snapback] Fyll filtert med diesel før du skrur det på, så starter bilen med en gang etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Skal du lufte på vanlig vis må du løsne på rørene på dysene og sette trykkluft i tanken til det kommer diesel ut mellom dysene og rørene, skru igjen mens det er trykk i tanken.kanskje har du en trykkpumpe på filterholderen. bruk denne da Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Nyere biler er det vel "automatisk" lufting på.. Har jeg hvertfall hørt. Tviler på at det er det på en stor amerikansk van. 7363196[/snapback] Fyll filtert med diesel før du skrur det på, så starter bilen med en gang etterpå. 7364039[/snapback] Høres for lett ut til at det er sant...Vil det ikke komme luft i resten av systemet da? Vil hvertfall være sikker før vi prøver ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå