C@sh Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Vet ikke om dette er riktig kategori.. men: Er det noen som vet hvordan man melder inn en arbeidsstasjon, i et lokalnettverk, inn i et domene på en W2K3 server? Har eksamen om det imorgen, så hadde satt umåtelig pris på om noen kunne kommet med en forklaring Noen tenker kanskje at jeg burde kunne dette, med tanke på at jeg har eksamen imorgen... men det er en annen historie. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Hvis domenet holder brukernavn og passord, så kan man vel melde pc'n inn i domenet, ifra den pc'n man vil melde inn. Er det det du mener? Forøvrig tror jeg du her screwwwwwd om du ikke vet dette og har eksamen i morra... Her er det på tide å lese som bare pokkern! Endret 26. november 2006 av amiganostalgia Lenke til kommentar
j000rn Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Tror du er på utkikke etter LDAP eller ADSI hvis du skal gjøre dette vha code. Men sansynligvis er du ute etter windows forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=104 Dette er programmeringsforumet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå