Gå til innhold

HD-Trøbbel

Suicid3

Anbefalte innlegg

Ok, mitt problem er:

Jeg var på lan forrige helg (startet på fredag sluttet på søndag), jeg kom med pc'en og spilte og lastet over ting hele dagen til klokken ble sånn .. 5 om natta, da gikk jeg hjem for å legge meg.

Jeg legger til at alt fungerte perfekt da jeg dro (foruten 2 blåskjermer i XP samme dagen).

Da jeg kom tilbake igjen, sånn omtrent klokken 2 neste dag, da fyrte jeg opp pc'en, MEN denne gangen .. kommer det opp en svart skjerm med et flashende _ <- symbol helt øverst til venstre.

Jeg kom ikke inn i menyen for der man kan velge sikkerhetsmodus eller noe.

Ikke ville den boote fra diskett eller CD-rom eller noe sånt. Altså fikk jeg heller ikke formatert.

Jeg sjekket at alle kablene var i skikkelig og prøvde alt mulig.

Så nå har jeg med andre ord en ubrukelig HD liggende.

Jeg har prøvd nesten alt, untatt å flashe biosen .. vil det hjelpe ?

Anyways .. noen som har lignende problem eller vet hvordan jeg skal fikse dette ? jeg er helt rådløs.

- En siste ting jeg legger til er at når jeg tok ut HD'en for å sjekke om det var noe unormalt der var det faktisk slik at "knottene" (eller hva det heter, jumper elns) bakpå HD var ikke slik det var anvist i illustreringen som fulgte med HD.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan prøve å sette disken din i en annen pc å se om disken virker der. det at du hadde to blåskjermer når du gikk, tror jeg ikke har noe med at harddisken ble ødelagt. og jeg tror heller ikke at harddisken har blitt ødelagt av seg selv. hvis du kommer deg inn på disken din så bør du ta backup av viktig data.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...