StaBBer Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Emnetittel forklarer det meste. Regner med jeg må lage en makro, men finner ikke ut hvilken. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Mener du å bruke et Word-dokument som en mal for et skjema/en rapport? Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Egentlig ikke. Har laget en hovedmeny i Access, og jeg skal lage til en brukerveiledning her som brukerene skal kunne se på om de lurer på hvordan menyen fungerer. Denne er skrevet i Word. Så kunne tenkt meg å ha en knapp som åpner det aktuelle word-dokumentet bare. Edit: fikk det til selv. Brukte koden Application.FollowHyperlink "c:\filename.doc" Endret 26. november 2006 av StaBBer Lenke til kommentar
ravika Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Dette vil være bedre da det støtter å flytte databasentil andre maskiner uten å redigere koden. Word dokumentet legges i samme mappe som databasen. (Kan også endre koden slik at worddokumenter legges i egen undermappe. Application.FollowHyperlink CurrentProject.Path & "\" & "filename.doc" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå