Rinox Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Hei! Jeg er ganske ny i Joomla, men skjønner likevel mye. Det jeg har problemer med nå er å lage en enkel startside hvor det er ren tekst med bilder. Dette skal være startsiden og linken dit skal hete "startside". Problemet er at jeg klarer ikke å lage hverken teksten eller linken. Ingenting virker. Noen som kan forklare skritt for skritt hvordan jeg skal gjøre det? Tusen takk Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 27. november 2006 Forfatter Del Skrevet 27. november 2006 Vær så snill. Jeg trenger hjelp Lenke til kommentar
Jowy Skrevet 8. januar 2012 Del Skrevet 8. januar 2012 jeg har akkurat lagt joomla side bare spør hvis du trenger hjelp da Lenke til kommentar
Titanium87 Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Joomla er egentlig Veldig enkelt og lære (basic) .. Bare søk på youtube. Selv lærte jeg meg det på 2-3 timer. Null erfaring fra før. For ref. Disse sidene laget jeg den første uka (fortsatt bare basic kunskaper) www.MerItNytt.com www.Koobana.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå