ThaBeast Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Hei jeg trenger hjelp Jeg har et trådløs nettverk! når jeg logger meg på nettverket er jeg tilkoblet men nettet funker enda ikke! det står : ---------------------------------------------------------------------- trådløs nettverkstilkobling! denne tilkoblingen har begrenset eller ingen forbindelse. du kan kanskje ikke koble til internett eller noen nettverksresurser. ---------------------------------------------------------------------- jeg har 100 % i signal styrke! når jeg prøver og reparere tilkoblinga så kommer det opp akkurat det samme feilen! når jeg ser på "detaljer" så er alt ok untatt Standar Gateway DNS server WINS server hva skall jeg gjøre? det hadde vert KJEMPE fint om noen gadd og hjelpe meg Endret 26. november 2006 av ThaBeast Lenke til kommentar
paron.no Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Det virker som om du har lagt inn feil "Sikkerhets kode" WEP, WPA osv Lenke til kommentar
Gimpen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 jeg hadde samme problemet. var "internett-boksen" fra telenor som hadde brent opp eller no. hjalp når vi fikk ny boks. Lenke til kommentar
ThaBeast Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 jeg hadde samme problemet. var "internett-boksen" fra telenor som hadde brent opp eller no. hjalp når vi fikk ny boks. 7361905[/snapback] det er ikke det som er problemet! Paron : mener du nettpassord? Lenke til kommentar
dr.steen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Funker nettet kablet? Får du logget deg inn på adsl-modemet for å se tilkoblingsstatus? Lenke til kommentar
ThaBeast Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Funker nettet kablet? Får du logget deg inn på adsl-modemet for å se tilkoblingsstatus? 7362014[/snapback] hmmm hva mener du? Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Får du nett hvis du kobler deg til med ledning? Lenke til kommentar
ThaBeast Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Får du nett hvis du kobler deg til med ledning? 7362060[/snapback] nei... har prøvd Lenke til kommentar
dr.steen Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Med mindre du bare har et aksesspunkt som trådløs-del, så kan du koble deg til kablet istedet for å sjekke om det da er i den trådløse delen feilen ligger. Hvis du kobler det på denne måten kan du sjekke om feilen ligger i det trådløse systemet eller et annet sted. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
ThaBeast Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 ingen som har noen flere forslag? Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Prøv å koble deg direkte til modemet, hvis ikke det er innebygget med det trådløse aksesspunktet. Lenke til kommentar
MariusAndreNilsen Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Har vært bortig samme problemet. Ruteren støttet rett og slett ikke wep kryptering. Det var en eller annen krets som var svidd i den, og da fikk jeg ikke tildelt ip om routeren var wepkryptert. Ett lite tips da er og koble deg fysiks til routeren med en tp kabel, og slå av wepkrypteringen. Går det da har du samme problemet som jeg har hatt. -- Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå