Gå til innhold

Teller for nedlastet datamengde

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg kommer til å bruke en 3G mobiltelefon som modem for surfing på nett. Er det noen som har en programsnutt som kan vise nedlastet datamengde i f.eks. et lite vindu på skjermen? Litt greit å følge med. Dette programmet må også funke for oppkobling mot ADSL og WLAN.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg kommer til å bruke en 3G mobiltelefon som modem for surfing på nett. Er det noen som har en programsnutt som kan vise nedlastet datamengde i f.eks. et lite vindu på skjermen? Litt greit å følge med. Dette programmet må også funke for oppkobling mot ADSL og WLAN.

7361734[/snapback]

Snakker vi om total mengde nedlastet data eller bare data som kommer fra internett.

Lenke til kommentar

Meningen med telleren er å telle datamengden jeg må betale for via mobiltelefonen. Når jeg kobler meg opp med laptop og en 3G mobiltelefon er det jo datamengden som går gjennom mobilen til laptop'n jeg betaler for. Det er ikke snakk om tellerskritt. Jeg kan gå inn på mobilen og lese av mengden der, men jeg ville gjerne ha dette på PC'n. Og telleren må også kunne telle når jeg som nå sitter hjemme med vanlig ADSL oppkobling via kobberlinjene til Telenor. På den måten kan jeg på forhånd få en peiling på hvor mye det vil koste meg å lese Nettavisen, surfe litt og lese i dette forumet når jeg er ute på tur.

Lars H.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...