FenrisC0de Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 vel, kjørte nettopp Windows Update, og etter restart, så kommer jeg til etter Windows XP loading screen'en er ferdig, også bare skrur hardisken seg av, og pc`en starter på nytt.. aner ikke hva som er galt, har prøvd en fixboot, uten hell.. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Funker Sikkerhetsmodus? (Trykk F8-tasten under oppstart) Hvis du kommer inn i Windows da, prøv Systemgjennoppretting til dagen før problemet oppstod. Lenke til kommentar
southhome Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 vel, kjørte nettopp Windows Update, og etter restart, så kommer jeg til etter Windows XP loading screen'en er ferdig, også bare skrur hardisken seg av, og pc`en starter på nytt.. aner ikke hva som er galt, har prøvd en fixboot, uten hell.. 7361719[/snapback] Har samme problem, restarter også i sikkermodus. Lenke til kommentar
enetic Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 vel, kjørte nettopp Windows Update, og etter restart, så kommer jeg til etter Windows XP loading screen'en er ferdig, også bare skrur hardisken seg av, og pc`en starter på nytt.. aner ikke hva som er galt, har prøvd en fixboot, uten hell.. 7361719[/snapback] Har samme problem, restarter også i sikkermodus. 7579034[/snapback] Det skjedde meg og.. Jeg måtte formatere.. Så ingen annen utvei den gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå