oyvindeid Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 koster vel ikke noe det? man må vel bare legge de innpå som poi? eller? mine funker no som bare det.... Lenke til kommentar
Lagenfedraough Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 da har jeg fått kjøpt meg en p3300 jeg også en kjempetelefon.. er stoooorfornøyd:D har du noen anbefalinger på programmer man "må ha" eller noen programmer i det hele tatt:D hvor kan man finne prog? 8341274[/snapback] Jeg vil anbefale "Alarm Master" Et gratis program som lar deg styre om vekkerklokken skal være aktiv og hvilke dager i uka den skal være det. Kan også sette opp et uant antall alarmer i listen hvis du trenger forskjellig vekketid på de forskjellige dagene. Lenke til kommentar
xMATRiXx Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 koster vel ikke noe det? man må vel bare legge de innpå som poi? eller?mine funker no som bare det.... Hvordan funker din da,? får du opplyst at for kesempel om 500 meter er det en fotoboks? får du Shell logo hvis du kjører forbi en Shell stasjon, eller får du bare den bensinpumpe signen? Lenke til kommentar
alex1995 Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Er det noe annen programvare til den som funker? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. oktober 2007 Del Skrevet 7. oktober 2007 Faktisk ganske mye. Hva er du ute etter? Lenke til kommentar
sprintercarib Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 (endret) hei! her en htc p3300 som har begynt å sende dobbelt med sms.noen som vet hva som kan være galt? hvordan bytter jeg til større minnekort?har forstått at tomtom ligger ferdiglagret på det kortet som på 512mb hvordan fårjeg dette da med over? Endret 11. oktober 2007 av sprintercarib Lenke til kommentar
sprintercarib Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 ja jeg satt å tenkte på det,så jeg letter etter oppskriften på hvordan det gjøres.. Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2007 Registrer deg på htc.com, last ned derifra og alt er som smurt på 10 min uten å ha kunskap om noe som helst. Kos deg. Lenke til kommentar
oyvindeid Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Registrer deg på htc.com, last ned derifra og alt er som smurt på 10 min uten å ha kunskap om noe som helst. Kos deg. koster det noe å oppgradere til wm6?? tenker muligens skifte ut p3300ën min nå.... noen anbefalinger som kan sammenlignes? noen som vet om sonyericsson sine smarttelefoner har muligheten for å velge hva man vil vise på skjermen i hvilemodus? Liker veldig godt å hele tiden ha kalenderen oppe.... Lenke til kommentar
alex1995 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 HEi. har fått meg Htc p3300 nå, og oppgradert til WM6 og nå får jeg ikke motatt mms. Har skjekket at oppsettet er som det skal, men får ikke motatt. Noen som vet hva feilen er? Lenke til kommentar
mirius Skrevet 20. februar 2008 Del Skrevet 20. februar 2008 http://old.smartmobil.no/Article617.phtml Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 ... eller den nyere: http://www.smartmobil.no/index.php?option=...0&Itemid=20 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå