Gå til innhold

Test av HTC P3300

mr_lf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
da har jeg fått kjøpt meg en p3300 jeg også:D

en kjempetelefon.. er stoooorfornøyd:D

har du noen anbefalinger på programmer man "må ha" eller noen programmer i det hele tatt:D

hvor kan man finne prog?

8341274[/snapback]

Jeg vil anbefale "Alarm Master"

Et gratis program som lar deg styre om vekkerklokken skal være aktiv og hvilke dager i uka den skal være det.

Kan også sette opp et uant antall alarmer i listen hvis du trenger forskjellig vekketid på de forskjellige dagene.

Lenke til kommentar
koster vel ikke noe det? man må vel bare legge de innpå som poi? eller?

mine funker no som bare det....

Hvordan funker din da,? får du opplyst at for kesempel om 500 meter er det en fotoboks? får du Shell logo hvis du kjører forbi en Shell stasjon, eller får du bare den bensinpumpe signen?

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

hei!

her en htc p3300 som har begynt å sende dobbelt med sms.noen som vet hva som kan være galt?

hvordan bytter jeg til større minnekort?har forstått at tomtom ligger ferdiglagret på det kortet som på 512mb hvordan fårjeg dette da med over?

Endret av sprintercarib
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Registrer deg på htc.com, last ned derifra og alt er som smurt på 10 min uten å ha kunskap om noe som helst. Kos deg.

koster det noe å oppgradere til wm6??

tenker muligens skifte ut p3300ën min nå.... noen anbefalinger som kan sammenlignes?

noen som vet om sonyericsson sine smarttelefoner har muligheten for å velge hva man vil vise på skjermen i hvilemodus? Liker veldig godt å hele tiden ha kalenderen oppe....:D

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...