bouncer123 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Trenger det råeste gaming headsettet. Er icemat Siberia like bra som folk sier? Eller steelsound 5H ? Må være under 600kr. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Trenger det råeste gaming headsettet. Er icemat Siberia like bra som folk sier? Eller steelsound 5H ? Må være under 600kr. 7361684[/snapback] isemat har god lyd, men forferdelig billig plast. Sprekker for ingenting, og knirker slik at de føles billige. Ville heller gått for steelsound 5H Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Koss UR-40? Jeg hadde det før, fikk god "romfølelse" med det, hørte godt hvor folk var og sånn, fin og klar lyd også. Lenke til kommentar
Haggis1 Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 jeg har hatt icemat settet noen måneder nå, og er veldig fornøyd. Drit bra lyd! Jeg er ikke enige at de føles billige, tvert imot, mekanismen og designet syns jeg gjør at de ser dyre ut. Jeg kan være enig i at plasten virker rimelig porøs, og jeg er livredd for å miste dem i bakken, men hvis man er forsiktig skal det nok gå bra. Lenke til kommentar
rankine Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Hva med Sennheiser pc 150 eller pc 160? Spesiellt 160 skal visst gruse de fleste andre headset når det gjelder lydkvaliteten etter det jeg har hørt. Begge ligger vell på 500-600kr. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Sennheiser PC 150... eller 160. Tror 160 er en oppgradering. Har 150 selv og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
eXt3 Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 jeg har icemat og er veldig fornøyd med det eneste som er dårlig med det er at det ikke er noe serlig solid, men lyden er helt topp Lenke til kommentar
vinzenT Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Trenger det råeste gaming headsettet. Er icemat Siberia likeenner bra som folk sier? Eller steelsound 5H ? Må være under 600kr. 7361684[/snapback] steelsound er et dritbra headset. bruker det til cs og jeg kan peke akkuratt hvor motstanderne er... har mange misunelige venner :!: har ikke icemat mic som ikke er festet til selve headsettet? Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Trenger det råeste gaming headsettet. Er icemat Siberia likeenner bra som folk sier? Eller steelsound 5H ? Må være under 600kr. 7361684[/snapback] steelsound er et dritbra headset. bruker det til cs og jeg kan peke akkuratt hvor motstanderne er... har mange misunelige venner :!: har ikke icemat mic som ikke er festet til selve headsettet? 7547933[/snapback] Jo, er en handy liten sak du fester hvor hen du vil på skrivebordet/skjerm/gensern. Lenke til kommentar
imfrommanndame Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Trenger det råeste gaming headsettet. Er icemat Siberia likeenner bra som folk sier? Eller steelsound 5H ? Må være under 600kr. 7361684[/snapback] steelsound er et dritbra headset. bruker det til cs og jeg kan peke akkuratt hvor motstanderne er... har mange misunelige venner :!: har ikke icemat mic som ikke er festet til selve headsettet? 7547933[/snapback] Jo, er en handy liten sak du fester hvor hen du vil på skrivebordet/skjerm/gensern. 7549797[/snapback] ...Eller ledningen Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 Steelsound er etter min erfaring dårlig kvalitet. Det går alltid i stykker, selig mikrofonen. En venn av meg har på kort stund bytta ut seks stykker pga. diverse feil. Han gikk over til et Scullcandy og angrer ikke et sekund. En anna venn har IceMat, det varte litt over et år før han satte seg på det og knakk av i et feste. Han fiksa det med teip. Jeg synes lyden er dårlig for min del, ikke er de spesiellt behagelige å ha på heller. Det er noen skarpe plastikk-kanter inni der som gnager mot ørene. Når jeg som "tilskuer" har sett og prøvd dem begge, så vil jeg ikke anbefale noen av dem egentlig. Jeg har ikke så veldig god peiling på gamer-headsett tror jeg, men Sennheiser PC160 er ganske populært virker det som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå