ico114 Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Hei, jeg er en gutt som går i 10.klasse. i morgen skal vi ha norsktentamen! og jeg vet ikke hva jeg skal skrive , emnet er knuter (konflikter, problem osv). Vi SKAL skrive en artikkel. Hvis noen har noen ideer eller litt fakta osv slik at jeg får til en artikkel hadde jeg blitt kjempeglad! Endret 26. november 2006 av ico114 Lenke til kommentar
covenent Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Kommer jo litt an på hva du er interesert i, er mye lettere å skrive en stil om noe du er interesert i en noe som egentli ikke bryr deg i det hele tatt. Jeg ville nok skrevet om 2. verdenskrig eller kansje den kalde krigen fordi det er noe jeg er ganske interesert i og fordi jeg kan en del om det. Så vis du skriver hva du er interesert i eller kan endel om, er det mye lettere å finne ut hva du skal skrive om. Lenke til kommentar
ico114 Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 jaja, men jeg tror ikke det blir 2 verdenskrig på meg.. håpen noen flere kommer med innleg Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Du kan jo begynne med å skrive bedre tittel på prøven enn emnetittelen du har skrevet her, så er du godt i gang. Endret 26. november 2006 av Stealth- Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 SKAL skrive en artikkel? Hva er det forno? Får dere ikke egne oppgaver da? Lenke til kommentar
ico114 Skrevet 26. november 2006 Forfatter Del Skrevet 26. november 2006 Nei, kjønner ikke hvorfor det er slik jeg heller, bare lærerne som er litt "DOMME", lærere i et nøtteskall vettu.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. CAPS i topicen bør fjernes. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
nymo Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Vi har også hatt tentamen med tema "knuter" Jeg skrev et kåseri om forholdet mellom foreldre og tenåringer, men siden du skal skrive artikkel kan du jo forklare hvilke konflikter som kan oppstå i samfunnet/ innenfor husets fire vegger etc. Eller "Hvordan løse konflikter på best mulig måte" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå