Niqābninja Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Lurer på om jeg kanskje ska sova etter at jeg har vært i banken, men.. jeg er trøtt Men PepsiCo, siden du ikke vil sova, sååe.. kan du gjøre alt jeg trenger å få gjort? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Lurer på om jeg kanskje ska sova etter at jeg har vært i banken, men.. jeg er trøtt Men PepsiCo, siden du ikke vil sova, sååe.. kan du gjøre alt jeg trenger å få gjort? 7584714[/snapback] selvfølgelig, så lenge det ikke innebærer seksuell kontakt til mindreårige Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hva er det du tror om meg? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Tror/vet bare godt om deg jeg men jeg måtte forlenge innlegget mitt med noe Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Daså Nei, altså. Bare finne ut hva mamma ska kjøpe inn for meg av mat, rydde rommet mitt og dra i banken og sette inn penga fra jul på kontoen min (og muligens veksle til zloty, om de har det i banken). Ikke værre ^^, Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) 1. Taco, fiskegrateng, biff stroganoff, røkt laks og kyllingfilet med ris og bernaisesaus + dessert da selvfølgelig 2. Litt vanskelig å få gjort på den avstanden 3. Overfør til 2665.10.60523 så skal jeg se hva jeg får gjort Endret 27. desember 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Så lurt å legge ut kontonummer på nettet i disse dager? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Så lurt å legge ut kontonummer på nettet i disse dager? 7584726[/snapback] Visa electron er sære saker, så jeg kan legge ut det meste utenom magnetstripa (tror/håper jeg) Uansett så er det ikke noe stort utbytte på den stakkars kontoen min Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg får jo ikke overført en dritt, i og med at jeg har penga i cash Menja. Rydde unna senga, også sova nå. Håpe på at jeg klarer å komme meg opp så jeg rekker banken. Også leste man litt om søvn på forskning.no: 1. Er du lite uthvilt når du våkner om morgenen? 2. Faller du ofte i søvn ubeleilig? 2. Hvis du dupper av på dagtid, drømmer du? Svarer man ’ja’ på alle tre kan det tyde på at man har et problem. Jeg? Søvnproblemer? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Jeg får jo ikke overført en dritt, i og med at jeg har penga i cash 7584729[/snapback] Jeg tror at jeg ikke tenkte over det var et stort hint til at det er på tide å legge seg :!:Åsså så flævt a gitt Også leste man litt om søvn på forskning.no:1. Er du lite uthvilt når du våkner om morgenen? 2. Faller du ofte i søvn ubeleilig? 3. Hvis du dupper av på dagtid, drømmer du? Svarer man ’ja’ på alle tre kan det tyde på at man har et problem. Jeg? Søvnproblemer? 7584729[/snapback] 1. Nope2. Nope 3. Jau Jeg er frisk *sprette en kork* Tror jeg satser på senga nå jeg og. Heldigvis ingen planer imorra, for blir aldri noe av planene mine uansett denne ferien her God natt til dem som fortsatt er våkne/akkurat har stått opp. <--wtf? Endret 27. desember 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Haha, kanskje ^^, Men bare jeg rekker banken i morra, så ordner resten seg. Så. Sove? Jeg svarte forresten ja på alle tre, men alle sånne tester er bare for å gjøre stakkars sjeler enda mer paranoide. Akkurat som om de ikke pusher nok med denna krefta, liksom Nattinatt (: Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Haha, kanskje ^^,Men bare jeg rekker banken i morra, så ordner resten seg. Så. Sove? Jeg svarte forresten ja på alle tre, men alle sånne tester er bare for å gjøre stakkars sjeler enda mer paranoide. Akkurat som om de ikke pusher nok med denna krefta, liksom Nattinatt (: 7584741[/snapback] Samme testen finnes sikkert i "svarer du nei på alle sover du bort livet ditt" Nå skal det sovas, ihvertfall før 8. God natt 0810: NÅ legger jeg meg (ja, seriøst) Endret 27. desember 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 ARG! Jeg er trøtt! Må kjøre en kompis på posten på revetal. Vil sove Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg vil også sove... Våken i 23 timer med masse guitar hero og eyetoy-leking til man falt om av utmattelse, holde seg litt mere våken, sovne på sofaen med 2 vinduer på vid vegg og kun et fleecepledd over seg som blåste av i løpet av natten, før man våkner grytidlig og må begynne å pakke. Og vaske. Yeeha Får sove i natt håper jeg Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Urk, jeg må på jobb.. Og om en time er bytte-helvete i gang på Elkjøp. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Urk, jeg må på jobb.. Og om en time er bytte-helvete i gang på Elkjøp. 7584803[/snapback] Ja, ikke den morsomste dagen i året på jobb... Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Første året jeg jobber i romjula og jeg må innrømme... det suger! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Urk, jeg må på jobb.. Og om en time er bytte-helvete i gang på Elkjøp. 7584803[/snapback] Sykemelding? Er trøtt jeg, lurer på om det går noen buss opp til Sysle idag. Og om jeg muligens rekker den EDIT: Jaja, jul/nyttårs ruter, last ned nytetabellen her. Jeg orker ikke detta idag Endret 27. desember 2006 av mrbjoern Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 *kose på Seigmenn* Funker jævlig bra til å teste sub med i alle fall Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Jeg kjøpte meg ny sub igår *weee* Ingen som brydde seg Endret 27. desember 2006 av Den store P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg