-Redhead- Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Archolytion hva er det greiene i signaturen din? Sprint final a l'arrivee Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Archolytion hva er det greiene i signaturen din? Sprint final a l'arrivee 7584155[/snapback] Lyrics fra Kraftwerk - Tour de France. Det er en link til siden deres også. Ta en titt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Ååh. ^^ Hvis du leser med stor innlevelse, så skal du få kos, om jeg får sove på brystet ditt. Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Ååh. ^^Hvis du leser med stor innlevelse, så skal du få kos, om jeg får sove på brystet ditt. 7584165[/snapback] Nei, stakkars TLZ. Må ikke røre ved hans skjøre hjerte. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Har du sagt det? Gikk det bra? 7584115[/snapback] Jeg fikk sagt det, enda jeg ikke hadde lyst, tror ho blei veldig overaska så jeg følte egentlig at det gikk ganske til helvete. så jeg tok meg en tur ut, gikk og tenkte masse greier og kom tilbake. Da virka det mye bedre, ingen av oss var så anspente lengre og har hatt en god lang kvalitetssamtale i noen timer nå Too be continued.. (ellernosånt) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Jeg fikk sagt det, enda jeg ikke hadde lyst, tror ho blei veldig overaska så jeg følte egentlig at det gikk ganske til helvete. så jeg tok meg en tur ut, gikk og tenkte masse greier og kom tilbake. Da virka det mye bedre, ingen av oss var så anspente lengre og har hatt en god lang kvalitetssamtale i noen timer nå Too be continued.. (ellernosånt) 7584187[/snapback] Åh, så flink du va. Og så bra at det ikke er sånn teit og anspent nå lenger ^^ Håper det går den veien du vil. Så får du oppdatere meg etterhvert Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Åh, så flink du va. Og så bra at det ikke er sånn teit og anspent nå lenger ^^Håper det går den veien du vil. Så får du oppdatere meg etterhvert 7584212[/snapback] Takk hehe, blei et stort framskritt det her du har mye av æren Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 TLZ syntes det er greit at jeg sover med Andrè, og han har sagt at det er greit at jeg sover med Robert om jeg blir nødt til å reise til Kr. Sand uten ham.. Så hvorfor skulle du være et unntak. (Dessuten, ikke komplimenter deg selv, jeg trenger bare selskap) Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Takk hehe, blei et stort framskritt det her du har mye av æren 7584218[/snapback] Fremskritt er kos, men jeg tror nok du ska ta æren sjøl ^^, Skjedde med fylletur? Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hehe, dere har et ''løst'' forhold. Whatever floats yer boat. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Takk hehe, blei et stort framskritt det her du har mye av æren 7584218[/snapback] Fremskritt er kos, men jeg tror nok du ska ta æren sjøl ^^, Skjedde med fylletur? 7584241[/snapback] Ehh.. jeg sovna idag tidlig og våkna ikke før 17.30. Så jeg forsov meg. Skjønte ikke hvorfor mobilen bråka så heller så jeg reiv ut batteriet i halvsøvne, hehe. Så blei hjemme jeg gitt ^^ Endret 27. desember 2006 av PepsiCo Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Faen. Jobb om fire timer, og jeg får ikke sove. Kjipt. Vurderer å ganske enkelt bare stå opp nå, og se hvor lenge jeg holder =/ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Ehh.. jeg sovna idag tidlig og våkna ikke før 17.30. Så jeg forsov meg. Skjønte ikke hvorfor mobilen bråka så heller så jeg reiv ut batteriet i halvsøvne, hehe. Så blei hjemme jeg gitt ^^ 7584253[/snapback] Hehe, been there, done that Du får ta det igjen en anna gang da. Evt på nyttårsaften. Da får man jo kommer seg innom Polet óg Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Faen. Jobb om fire timer, og jeg får ikke sove. Kjipt. Vurderer å ganske enkelt bare stå opp nå, og se hvor lenge jeg holder =/ 7584270[/snapback] Du kommer til å få det veldig veldig tungt på jobben. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Du har en dum signatur, Eirikeb. Noen gang tenkt på at du kanskje er på en lukket avdeling og bare tror at dette er "realworld"?? Ikke? tenk på det.. NB: ikke for lettskremte Selvfølgelig har de tenkt på det, vanskelig å ikke gjøre det, når du nevner det. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 =) Beklager, men har hatt den siden jeg registrerte meg, så den forandres neppe. Blir nok en fin dag på jobb. Åtte timer med varepåfylling og "fylleoppikjølseskapet-rush". =( Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hehe, been there, done that Du får ta det igjen en anna gang da. Evt på nyttårsaften. Da får man jo kommer seg innom Polet óg 7584277[/snapback] Får prøve å ta det en dag ja håper det er billigere enn her, det går vel som internasjonal sone? Kanskje jeg får kjøpt for han guttungen og. hehe Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 doh, hvorfor måtte folk få meg til å game igjen. "Plutselig" var klokka 04:00 jo ;o Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Får prøve å ta det en dag ja håper det er billigere enn her, det går vel som internasjonal sone? Kanskje jeg får kjøpt for han guttungen og. hehe 7584323[/snapback] Hm, tenker du på Oslo s? Edit: Kompis som vil ha meg på ventrilo. Gawd, jeg hater sånne ting Endret 27. desember 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Får prøve å ta det en dag ja håper det er billigere enn her, det går vel som internasjonal sone? Kanskje jeg får kjøpt for han guttungen og. hehe 7584323[/snapback] Hm, tenker du på Oslo s? 7584351[/snapback] Jupp Tror det er det siden det kommer inn Tog fra Gøteborg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg