Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du sagt det? Gikk det bra? :wee:

7584115[/snapback]

Jeg fikk sagt det, enda jeg ikke hadde lyst, tror ho blei veldig overaska så jeg følte egentlig at det gikk ganske til helvete. så jeg tok meg en tur ut, gikk og tenkte masse greier og kom tilbake. Da virka det mye bedre, ingen av oss var så anspente lengre og har hatt en god lang kvalitetssamtale i noen timer nå :love:

Too be continued.. (ellernosånt)

Lenke til kommentar
Jeg fikk sagt det, enda jeg ikke hadde lyst, tror ho blei veldig overaska så jeg følte egentlig at det gikk ganske til helvete. så jeg tok meg en tur ut, gikk og tenkte masse greier og kom tilbake. Da virka det mye bedre, ingen av oss var så anspente lengre og har hatt en god lang kvalitetssamtale i noen timer nå :love:

Too be continued.. (ellernosånt)

7584187[/snapback]

Åh, så flink du va. Og så bra at det ikke er sånn teit og anspent nå lenger ^^

Håper det går den veien du vil.

Så får du oppdatere meg etterhvert :wee:

Lenke til kommentar
Takk hehe, blei et stort framskritt det her :) du har mye av æren ;)

7584218[/snapback]

Fremskritt er kos, men jeg tror nok du ska ta æren sjøl ^^,

Skjedde med fylletur?

7584241[/snapback]

Ehh.. jeg sovna idag tidlig og våkna ikke før 17.30. Så jeg forsov meg. Skjønte ikke hvorfor mobilen bråka så heller så jeg reiv ut batteriet i halvsøvne, hehe. Så blei hjemme jeg gitt ^^

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Ehh.. jeg sovna idag tidlig og våkna ikke før 17.30. Så jeg forsov meg. Skjønte ikke hvorfor mobilen bråka så heller så jeg reiv ut batteriet i halvsøvne, hehe. Så blei hjemme jeg gitt ^^

7584253[/snapback]

Hehe, been there, done that :wee:

Du får ta det igjen en anna gang da. Evt på nyttårsaften.

Da får man jo kommer seg innom Polet óg ;)

Lenke til kommentar
Hehe, been there, done that :wee:

Du får ta det igjen en anna gang da. Evt på nyttårsaften.

Da får man jo kommer seg innom Polet óg ;)

7584277[/snapback]

Får prøve å ta det en dag ja :) håper det er billigere enn her, det går vel som internasjonal sone? Kanskje jeg får kjøpt for han guttungen og. hehe

Lenke til kommentar
Får prøve å ta det en dag  ja :) håper det er billigere enn her, det går vel som internasjonal sone? Kanskje jeg får kjøpt for han guttungen og. hehe

7584323[/snapback]

Hm, tenker du på Oslo s?

Edit: Kompis som vil ha meg på ventrilo. Gawd, jeg hater sånne ting :p

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...