Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Jeg var ute og gikk istad og gikk og tenkte på alt mellom himmel og jord. Så tenkte jeg at jeg ville drekke meg drita full, hive meg på nærmeste tog reise dit sjebnen bringte meg og våkne opp på nytt sted imorra og begynne et nytt liv der. Men så tenkte jeg litt til og fant ut at det ikke var så lett å starte nytt liv i fyllearresten :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg var ute og gikk istad og gikk og tenkte på alt mellom himmel og jord. Så tenkte jeg at jeg ville drekke meg drita full, hive meg på nærmeste tog reise dit sjebnen bringte meg og våkne opp på nytt sted imorra og begynne et nytt liv der. Men så tenkte jeg litt til og fant ut at det ikke var så lett å starte nytt liv i fyllearresten :wee:

7582969[/snapback]

Flink gutt :wee:

Lenke til kommentar

Handler om en som mistet moren sin, så var ikke det moren hans som døde allikevel, men moren hans ble funnet død i en park, og han hadde ikke sett henne på flere år, for hun var manisk depressiv, og innlagt på mentalsykehus. I løpet av episoden får du innblikk i hva de anså som "syk" på den tiden, og hvordan de "behandlet" folk. Skikkelig skummelt.

Lenke til kommentar
Handler om en som mistet moren sin, så var ikke det moren hans som døde allikevel, men moren hans ble funnet død i en park, og han hadde ikke sett henne på flere år, for hun var manisk depressiv, og innlagt på mentalsykehus. I løpet av episoden får du innblikk i hva de anså som "syk" på den tiden, og hvordan de "behandlet" folk. Skikkelig skummelt.

7583341[/snapback]

Tør ikke se det, sånne behandlinger er farlig :scared:

Jeg kjeder meg! Kan noen underholde?

7583353[/snapback]

Har ikke tid nå desverre ;)

Lenke til kommentar

I dag fikk faren min et liten impuls infall av raseri, for han hadde hat en dårlig dag og derav bestemte han seg for å spre kvalme til hvert hjørne av huset og tok nøkklene til kjelleren der sykkelen min står. Så sa han at vist jeg skulle fortsette å kjøre so måtte jeg bare sette den ned til huset vårt (står opp med farmor sitte hus) så satser på å sette den like innenfor ingangsdøren ! * glede meg til pappa kommer hjem fra jobb*

:)

*spille høy musikk med mye bass når han skal sove* :)

Lenke til kommentar
I dag fikk faren min et liten impuls infall av raseri, for han hadde hat en dårlig dag og derav bestemte han seg for å spre kvalme til hvert hjørne av huset og tok nøkklene til kjelleren der sykkelen min står. Så sa han at vist jeg skulle fortsette å kjøre so måtte jeg bare sette den ned til huset vårt (står opp med farmor sitte hus) så satser på å sette den like innenfor ingangsdøren ! * glede meg til pappa kommer hjem fra jobb*

*spille høy musikk med mye bass når han skal sove*  :)

7583443[/snapback]

Hæ? :hmm:

Lenke til kommentar

*spille høy musikk med mye bass når han skal sove*  :)

7583443[/snapback]

Sette hva like innenfor ingangsdøren?

Jeg gleder meg til i morgen, da skal jeg bestille 250GB hdd:)

Endret av Andeby
Lenke til kommentar

ja det er snakk om en motorsykkel som står parkert inni kjelleren til bestemoren min (siden det ikke er plass nede i huset jeg bor) . og faren min hadde ne dårlig dag. så da tok han nøkkelen til døren der den står parkert. så sa han at vist jeg ville fortsette å kjøre på den måten måtte jeg bare sette den ned til huset der jeg bor. og det er det jeg har tenkt og gjøre, og dermed setter jeg den like innenfor ingangsdøren så når han kommer hjem får han seg litt av et syn :p

forsto mer nå ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...