Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, det kan hende hu bare ser på det som flørt, men.. kanskje hu rett og slett ikke har tenkt lenger?

Du har ikke sagt til hu hva du føler ovenfor a?

7578839[/snapback]

Det kan hende, jeg er veldig usikker på det. Ho maste jo om at jeg skulle komme og møte ho helt fra lille julaften, men jeg hadde ikke muligheten før første juledag og det var egentlig avtalt, men så gikk det ikke.

Jeg har ikke sagt det ordentlig nei, er litt redd for å få hjertet knust

Lenke til kommentar

Men kanskje du burde si det?

Ragnhild skjønte ikke at ho hadde mer enn venne-følelser for meg før etter at jeg sa at jeg va falt for ho. Og hu bodde ikke mindre enn 500km unna (;

Noen ganger tenker man bare ikke så langt.

Det at hu maste om å møte deg er jo positivt da (:

Og.. Det er bedre om du sier det og får ett klart svar, enn å gruble fram og tilbake, opp og ned. Faktisk. Om svaret et negativt, gjør det kanskje veldigveldig vondt, men det blir bedre.

Og det er bedre enn å fortsette å være usikker, småparanoid osv. Det gjør absolutt like vondt i lengden.

Lenke til kommentar

Du har vel rett, må si meg enig i alt faktisk. Skal si det til ho, men det kommer til å ta lang tid å komme over ho hvis det blir negativt, det er ingen andre jeg kunne tenke meg nå. Forresten så må jeg må slutte å ta sorgene på forskudd, det kan jo gå bra :)

Takk for at du gidder å høre/lese :) setter veldig pris på det

Lenke til kommentar
Vel, jeg har vært gjennom noe av det samma, så jeg må jo kunne dele det av kunnskap jeg fikk utav det ;)

Og avstand trenger faktisk ikke være noen hindring. Se på Juliess og Neppe, f.eks?

De har dugelig lang avstand, men.. det høres da ut til å gå bra (:

7578857[/snapback]

Avstanden er bare en utfordring, men mange feiger ut og ikke tar utfordringen ;) det som bekymrer meg

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Du får oppdatere meg (eller evt. kjærlighetstråden) om åssen det går etterhvert (;

Nå tenker jeg at jeg legger meg, så nattinatt (:

7578861[/snapback]

Det skal jeg gjøre veitu ;) kommer sikkert update i morra kveld ellerno :)

2 timer til Oslo, ingen søvn på meg =(

sov godt da :sleep:

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Jeg sto opp for en time siden, og jammen satt ikke begge guttene og spilte 360 enda. :no: Sove er ikke noe gøy tydligvis.

Ser på "Spirit - the wild stalion" Den er fet.

7579161[/snapback]

Her går det i Sport Buzz, morsomt å ha tre 9åringer som vekker alle i huset kl 07.30

Hater besøk :mad:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...