Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neeeida. jeg må bare finne  et sted å lage det. kjelleren er mamma ofte i. og boden eier

huseier! så det går ikke.

7578800[/snapback]

Mekk deg en hytte i skogen ;)

Kjenner en,men den sleipe jævelen tar 50 ekstra :(

Så jeg legger en to hundrings i skapet og tar martinien  :D

7578801[/snapback]

Hva slags martini er det a? Sikkert bare verdt en hundrelapp^^

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Stefaren min kjøpte sprit te meg da jeg va femten, for han mente det va bedre enn at jeg drakk no dårlig hjemmebrent(sjøl om han er stefar, er det han som har oppført seg som en far for meg størstedelen av oppveksten min), så det kan jo hende? (:

Han kan jo bare kjøpe kalinka 22% :)

PepsiCo: Piczo? Usikkerhet? Huh? O.o

Endret av bazukh
Lenke til kommentar
Stefaren min kjøpte sprit te meg da jeg va femten, for han mente det va bedre enn at jeg drakk no dårlig hjemmebrent(sjøl om han er stefar, er det han som har oppført seg som en far for meg størstedelen av oppveksten min), så det kan jo hende? (:

7578823[/snapback]

Ja, det er jo mange som er sånn. Foreldrene mine har aldri kjøpt til meg, ikke det at jeg har spurt heller da :\

Dem fleste jeg går med er eldre enn meg så det er bare å knipse med fingra

Edit: jaja, du vet sånne nettsider som alle lager for tida. og så har jeg slitt litt dem siste 27 timene. Men så fikk jeg snakka ut om det ista med hu det gjalt så det blei bedre, men nå klarte jeg jo å få andre tanker opp i huet igjen

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

7578823[/snapback]

Ja, det er jo mange som er sånn. Foreldrene mine har aldri kjøpt til meg, ikke det at jeg har spurt heller da :\

Dem fleste jeg går med er eldre enn meg så det er bare å knipse med fingra

Edit: jaja, du vet sånne nettsider som alle lager for tida. og så har jeg slitt litt dem siste 27 timene. Men så fikk jeg snakka ut om det ista med hu det gjalt så det blei bedre, men nå klarte jeg jo å få andre tanker opp i huet igjen

7578825[/snapback]

Neei, blei jo te at han sa at jeg heller sku spørra han enn å drekka dårlig himkok, og om jeg absolutt sku ha himkok, sku jeg heller få av hans :p

Ja, men.. Uhm. Ei jente som har piczo-side, også.. har du en eller anna type forhold til denna jenta.. eller? Jeg skjønner ikke helt åssen det henger sammen?

Jaujaujaujaaau Det hadde blitt fint.!Öpplevde noe rart np, halliser faktisk.

7578826[/snapback]

Halliser er stygt :p

Lenke til kommentar
Ja, men.. Uhm. Ei jente som har piczo-side, også.. har du en eller anna type forhold til denna jenta.. eller? Jeg skjønner ikke helt åssen det henger sammen?

7578829[/snapback]

Ser du ikke var her og skreiv i natt :p

<too late, følsomme greier detta. gidder ikke skrike ut til hele kongeriket>

Love hurts :cry:

[/langt_innlegg]

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...