Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
NgZ: jeg fikk sparken fordi jeg er meg :) Frekk i kjæften og null respekt for folks privatliv. Det at han som satt vedsiden av meg juksa med salg, hjalp vel også litt på :wee:

7376628[/snapback]

Du skulle ha ringt meg. Jeg går aldri av veien for en god krangel med telefonselgere. Har hørt om mange som slutter fordi de ikke orket mer, men ingen som har fått sparken.. Bra jobbet :p Endret av NgZ
Lenke til kommentar
NgZ: jeg fikk sparken fordi jeg er meg :) Frekk i kjæften og null respekt for folks privatliv. Det at han som satt vedsiden av meg juksa med salg, hjalp vel også litt på :wee:

7376628[/snapback]

Du skulle ha ringt meg. Jeg går aldri av veien for en god krangel med telefonselgere. Har hørt om mange som slutter fordi de ikke orket mer, men ingen som har fått sparken.. Bra jobbet :p

7376676[/snapback]

gi meg nr da så skal jeg overtale :)

Lenke til kommentar
Jeg kjenner ingen andre enn meg som har klart å få sparken på dagen :) Jeg solgte helt ok, så det var ikke grunnen :wee:

7376688[/snapback]

Jeg kjenner en som skulle si opp i sommer, han hadde jobbet så dårlig at sjefen sa: "Du kan bare gå på dagen"

Selv om han hadde oppsigelsestid xD

Lenke til kommentar

I dag har jeg hatt en veldig fin og dyp samtale med noen unger på bussen...

..NOT :p

Tror jeg sa ordet "tøft" 12 ganger, og besvarte alle spørsmålene dems med et spørsmål. Til slutt orka de ikke å plage meg mer.

Jeg sa at jeg skulle til psykologen, og få masse piller. Sånn at jeg ikke fikk anfall og slo til alle, og var tom for piller osv.. Så sa jeg til han ene at han burde klippe seg..(jeg har dobbelt så langt hår som han hadde, garantert).

Det var morsomt, skulle ha tatt opp på mobilen eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Jeg prata med telefonselger igår. endte med at jeg fikk latterkrampe og måtte legge på :wee:

7376681[/snapback]

Noen som har prøvd pondusløsningen med en shampoflaske i do (eller annen vannbeholder)?

7376805[/snapback]

Jeg gikk inn på dass og gjorde det. Så skylla jeg ned og gikk ut med engang, så han trodde jeg ikke hadde vaska henda mine.. Han bare la på..

Lenke til kommentar
Jeg prata med telefonselger igår. endte med at jeg fikk latterkrampe og måtte legge på :wee:

7376681[/snapback]

Noen som har prøvd pondusløsningen med en shampoflaske i do (eller annen vannbeholder)?

7376805[/snapback]

nope

jeg prøvde bare den her:

# 526: Hvis det ringer, og det er en telefonselger, begynn å stønn, og spør hva han/hun har på seg!

hun hadde på seg genser :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...