Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi skal ha kurs i word... i WORD :no:

7376339[/snapback]

Kurs i datarelaterte ting er så utrolig kjedelig, man lærer ikke en drit, og man må sitte og vente på at de teknisk tilbakestående skal gjøre seg ferdig med å endre skriftstørrelse, som tar overraskende lang tid for enkelte.

Æsj, død over kurs i Microsoft Office-ting.

7376375[/snapback]

mm.. Er poengløst å lære det.. Så skal vi lage tabell og innholdsfortegnelse.. Sitti her i en halv time å bare laga tabell og topp og bunntekst :dontgetit: *bah*

Lenke til kommentar

"Always forgive your enemies -- Nothing annoys them so much”.

Trodde det var; Nothing annoys them more... eller jeg vet ikke, husker jeg leste det i billy engang, den var på norsk da, men da sa platon til billy, Tilgi din fiende, intet terger ham mer, eller irriterer eller noe, go me! :w00t:

Lenke til kommentar
"Always forgive your enemies -- Nothing annoys them so much”.

Trodde det var; Nothing annoys them more... eller jeg vet ikke, husker jeg leste det i billy engang, den var på norsk da, men da sa platon til billy, Tilgi din fiende, intet terger ham mer, eller irriterer eller noe, go me! :w00t:

7376575[/snapback]

Åja.. Jeg fant det på nettet et sted :p

...Kan godt hende den egentlig er sånn!! :wee:

Lenke til kommentar
Jenter kan ikke være kule, dere hører hjemme på kjøkkenet!

Gå i kurven din å legg deg!

7376591[/snapback]

Kjæft. Jeg har akkurat vasket opp, vaska kjøleskapet og badet. Jeg er sliten!

7376601[/snapback]

Ikke noe å klage på, du gjør jo bare jobben din! Gå å lag noe mat til meg! Etterpå kan du klippe plenen!

Lenke til kommentar
Ikke noe å klage på, du gjør jo bare jobben din! Gå å lag noe mat til meg! Etterpå kan du klippe plenen!

7376614[/snapback]

Har ikke plen!

NgZ: jeg fikk sparken fordi jeg er meg :) Frekk i kjæften og null respekt for folks privatliv. Det at han som satt vedsiden av meg juksa med salg, hjalp vel også litt på :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...