TeggY Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 7376136[/snapback] Aheahehaheah. That just made my day. So far. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Rare døgnrytmer er folk som legger seg rundt midnatt og står opp 6-7... Optimal døgnrytme er jo å sove fra 16:00 til 22:00, våken og produktiv på natta og halvsløv på skolen. Perfekt! Og middag i dag. Vel, jeg skal lage og vi ender vel opp med et eller annet billig fra Rema med ris Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Optimal døgnrytme er jo å sove fra 16:00 til 22:00, våken og produktiv på natta og halvsløv på skolen.Perfekt! 7376183[/snapback] Helten min ----- Skolen er ferdig straks, og da åker det hemmat (= Skal møte ny huseier etter, og da er det ikke umulig det blir ny hybel på meg ;D Lenke til kommentar
DaXoN Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Rare døgnrytmer er folk som legger seg rundt midnatt og står opp 6-7... Optimal døgnrytme er jo å sove fra 16:00 til 22:00, våken og produktiv på natta og halvsløv på skolen. Perfekt! Og middag i dag. Vel, jeg skal lage og vi ender vel opp med et eller annet billig fra Rema med ris 7376183[/snapback] ta og kjøp deg billig naco chips / rømme / chilli saus + chili ^^ ble nok feil det / så kjøper du deg en pakke med kjøttdeig eller 2 spørs og mange dere er. og ost ... ikke glem tilbehøre som du liker eller taco krydder mix til kjøttet .. da har du Enkelt Og grisegod mat enkelt og lage også bare varm opp kjøttet med krydere så tar du og legger lag med lag med Chips kjøttdeig Ost og legger det sånn i en ildfast form så inn i ovner på 225 grader til den er gyllen og sprø *vann i munnen* Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Optimal døgnrytme er jo å sove fra 16:00 til 22:00, våken og produktiv på natta og halvsløv på skolen.Perfekt! 7376183[/snapback] Helten min 7376193[/snapback] Min óg! Bra det er flere som har skjønt det Edit: @ DaXoN: Det er så godt, dét (: ----- Wio. Straks fysikk. Vekke Eirik og tusle på skola igjen Endret 28. november 2006 av bazukh Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Den ene dagen det er supertirsdag på Netshop så skal jeg jobbe selvfølgelig. Bahh. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Den ene dagen det er supertirsdag på Netshop så skal jeg jobbe selvfølgelig. Bahh. 7376312[/snapback] Hva / hvor jobber du? Lenke til kommentar
Pjuus Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vi skal ha kurs i word... i WORD Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Den ene dagen det er supertirsdag på Netshop så skal jeg jobbe selvfølgelig. Bahh. 7376312[/snapback] Hva / hvor jobber du? 7376324[/snapback] Hadde ikke noe med netshop å gjøre, men jeg trenger litt derfra bare^^ Jeg ringer rundt til slike som deg for å dra dere med på spørreundersøkelser. Midlertidlig drittjobb. Har sikkert snakka med halve forumet allerede Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hadde ikke noe med netshop å gjøre, men jeg trenger litt derfra bare^^Jeg ringer rundt til slike som deg for å dra dere med på spørreundersøkelser. Midlertidlig drittjobb. Har sikkert snakka med halve forumet allerede 7376348[/snapback] Kult. Ring meg, baby! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 ta og kjøp deg billig naco chips / rømme / chilli saus + chili ^^ ble nok feil det / så kjøper du deg en pakke med kjøttdeig eller 2 spørs og mange dere er. og ost ... ikke glem tilbehøre som du liker eller taco krydder mix til kjøttet .. da har du Enkelt Og grisegod mat enkelt og lage også bare varm opp kjøttet med krydere så tar du og legger lag med lag med Chips kjøttdeig Ost og legger det sånn i en ildfast form så inn i ovner på 225 grader til den er gyllen og sprø *vann i munnen* 7376199[/snapback] Har laga nachos før. Da var det bare jeg som spiste. Og pappa Mamma og søstrene mine spiser så vidt det er krydra mat. Det holder lenge med salt og pepper for de Makan, de går virkelig glipp av noe! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vi skal ha kurs i word... i WORD 7376339[/snapback] Kurs i datarelaterte ting er så utrolig kjedelig, man lærer ikke en drit, og man må sitte og vente på at de teknisk tilbakestående skal gjøre seg ferdig med å endre skriftstørrelse, som tar overraskende lang tid for enkelte. Æsj, død over kurs i Microsoft Office-ting. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Kult. Ring meg, baby! 7376356[/snapback] Er så bra med slik oppsamlingsyndersøkelser; Over til noe helt annet, har du i det siste vært plaget av : -astma - Urinlekkasje Var en som het fredrik som svarte racerbil når jeg spurte om raskeste transport fra Gardermoen til Oslo. Så det var ikke deg altså? Endret 28. november 2006 av Ø.B. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg ringer rundt til slike som deg for å dra dere med på spørreundersøkelser. Midlertidlig drittjobb. Har sikkert snakka med halve forumet allerede 7376348[/snapback] Kanskje det va du som ringte mens jeg va på fylla, og lurte meg til å oppgi mailen min? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Vi skal ha kurs i word... i WORD 7376339[/snapback] Kurs i datarelaterte ting er så utrolig kjedelig, man lærer ikke en drit, og man må sitte og vente på at de teknisk tilbakestående skal gjøre seg ferdig med å endre skriftstørrelse, som tar overraskende lang tid for enkelte. Æsj, død over kurs i Microsoft Office-ting. 7376375[/snapback] Men, god grunn til å gjøre andre ting med god samvittighet Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 lol. Jeg støvsugde akkurat opp halen til katta. Sånn går det sån man prøver å gjemme seg bak dusjkabinett-døra. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 lol. Jeg støvsugde akkurat opp halen til katta. Sånn går det sån man prøver å gjemme seg bak dusjkabinett-døra. 7376398[/snapback] Hva mener du med sugde opp? Sitter katten uten hale nå, eller? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Kanskje det va du som ringte mens jeg va på fylla, og lurte meg til å oppgi mailen min? 7376385[/snapback] Ikke meg det nei^^ Sikkert sidemannen. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Hva mener du med sugde opp? Sitter katten uten hale nå, eller? 7376403[/snapback] Han har så kort hale akkikavel ^^ Neida han dro den temmelig fort ut. :!: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg vil også bli oppringt av slike igjen. Så koselig å sitte og koseprate med dere Og så legge på. Hmm, det var kanskje telefonselgere, men det går stort sett for det samme. *vente på de 200 kronene og gavekortet han var lovet for å delta i en spørreundersøkelse om tobakk og ungdom* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg