Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I know. Men jeg nyter det ikke..sånn seriøst, seriøst. Derfor kan vi heller snakke om jula :D Tenk, nå er selveste juleaften over, litt trist, egentlig.

7571934[/snapback]

At jula er over er bare fint. Neste stopp, nyttårsfylla :D

Gud hvor mye jeg gleder meg :)

7571939[/snapback]

omg ja!

Gleder meg som et lite barn. Jeg har 24 bokser med smuglet Black gold og en helflaske med sprit :D

 

Vet ikke hva jeg skal lage av spriten. Kanskje tyrker.. AH tyrker er så deilig. Men black gold pilsen er så god den og. Kan jo ta litt av hvert. Eller VOKDA OG BATTERY, fy faen. Det er godt det.

 

Får helt vann i munn jeg nå ass.

Lenke til kommentar
omg ja!

Gleder meg som et lite barn. Jeg har 24 bokser med smuglet Black gold og en helflaske med sprit :D

 

Vet ikke hva jeg skal lage av spriten. Kanskje tyrker.. AH tyrker er så deilig. Men black gold pilsen er så god den og. Kan jo ta litt av hvert. Eller VOKDA OG BATTERY, fy faen. Det er godt det.

 

Får helt vann i munn jeg nå ass.

7572015[/snapback]

Det var litt skummelt :wee:

 

 

..Jeg skal gå å legge meg! Natta SO- folk.!

Lenke til kommentar
omg ja!

Gleder meg som et lite barn. Jeg har 24 bokser med smuglet Black gold og en helflaske med sprit :D

 

Vet ikke hva jeg skal lage av spriten. Kanskje tyrker.. AH tyrker er så deilig. Men black gold pilsen er så god den og. Kan jo ta litt av hvert. Eller VOKDA OG BATTERY, fy faen. Det er godt det.

 

Får helt vann i munn jeg nå ass.

7572015[/snapback]

Det var litt skummelt :wee:

 

 

..Jeg skal gå å legge meg! Natta SO- folk.!

7572033[/snapback]

Skummelt? :S

 

Har du noen som helst anelse om hvor godt black gold er?

Og hvor mye morro en helflaske spirt betyr?

 

Har så lyst til å start å blande opp noe nå jeg, elsker å lage tyrker. Smake litt her smake litt der. Blir alltid drikki en del når jeg lager den og etter den er lagd :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...