Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Da var det verste av julen overstått! Julekort med skjulte meninger (som er lett å gjennomskue), Fuckings familie som tar kontakt som aldri tidligere har oppført seg som en familie men regner med at alt skal bli glemt bare fordi det er jul. Gaver som jeg vet er ment å manipulere meg... Savn etter ungene mine... Ensomhet... Og alt det som verre er. Har nå bøtta innpå med alkohol og benzopiazepiner for å døyve smerten men det tar så vidt brodden av det verste. Faen jeg hater jul. Glad denne jævlige dagen snart er over! Julen er noe dritt og familly ikke stort bedre (med unntak av min lillebror og søster).

 

Vurderer å ta et par piller til å sove ut resten av kvelden. Er jeg heldig så glemmer jeg deler av denne julaftenen. Eneste lyspunktet var to telefonsamtaler på fem min hver til mine elskede barn. Alt julen minner meg om er hvordan ting kunne vært. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forum og agora var møteplassene i den antikke verden. Dette var torg som ofte lå midt i sentrum. I tillegg til kjøp og salg av ulike varer, var markering av status en viktig ting her. Her viste man seg gjerne frem sammen med folk man ønsket å bli observert sammen med.

 

Så ordet forum burde man vel egentlig kunne.

Lenke til kommentar

Var en tulling har på HW for en stund siden som sa at han var ei kjendis. Hadde et unikt nick som ikke var vanlig, ala ditt Archolytion. Denne tullingen sa at den som fant ut hvem han var, skulle få ei gave elns. Brukte 5 minutters Google-skillz og endte med å brette hele personaliaet hans på forum. Eneste jeg manglet var bankkontoen hans.

 

For å si det sånn: Han var verken kjendis eller høy i hatten etter det..

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man lager røykbomber av bordtennis ball? :hmm:

7570631[/snapback]

Faktisk! Har lagd flere selv i mine yngre "menace" dager..

 

Ta ei pingpong, surr den i papir fra tørkerull et par ganger og putt aluminiumsfolje over hele utenom et lite hull hvor du tenner på papiret..

7570676[/snapback]

100% Sikker?

Lenke til kommentar
Var en tulling har på HW for en stund siden som sa at han var ei kjendis. Hadde et unikt nick som ikke var vanlig, ala ditt Archolytion. Denne tullingen sa at den som fant ut hvem han var, skulle få ei gave elns. Brukte 5 minutters Google-skillz og endte med å brette hele personaliaet hans på forum. Eneste jeg manglet var bankkontoen hans.

 

For å si det sånn: Han var verken kjendis eller høy i hatten etter det..

7570689[/snapback]

Vel jeg har ikke så mye annen informasjon knyttet til dette navnet. Så hvordan knyttet du informasjon til screennavnet hans?

 

Så fikk du en gave og var han en kjendis? :wee:

Lenke til kommentar

Jeg må nesten si at årets julegave hittil har vært selvkjøpt:

  • LG RH-177 HDD opptager med DVD-brenner
  • Halo Graphic Novel
  • The Art of Halo
  • Halo: Ghosts of Onyx

@Archolytion,

Han fyren hadde brukt samme nick på et annet forum og tracka nicket til et navn og det bare ballet seg på deretter med info. Han var ikke kjendis og jeg fikk ikke noe gave nei.

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...