Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat nå føler jeg meg som en drittunge. Føler at gavene i år ble noe ujevnt fordelt. De andre fikk Mobiler og iPod mens det beste jeg fikk var en genser.

 

Prøver hardt å heve meg over dette. Noen tips? Ellers var Julen strålende, koslig, og maten var ufattelig god i år. :love:

Lenke til kommentar
Akkurat nå føler jeg meg som en drittunge. Føler at gavene i år ble noe ujevnt fordelt. De andre fikk Mobiler og iPod mens det beste jeg fikk var en genser.

 

Prøver hardt å heve meg over dette. Noen tips? Ellers var Julen strålende, koslig, og maten var ufattelig god i år. :love:

7570531[/snapback]

Haha, fikk du bare em genser? Du må oppføre deg bedre sånn at nissen gir deg ipod.

det beste*

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Akkurat nå føler jeg meg som en drittunge. Føler at gavene i år ble noe ujevnt fordelt. De andre fikk Mobiler og iPod mens det beste jeg fikk var en genser.

 

Prøver hardt å heve meg over dette. Noen tips? Ellers var Julen strålende, koslig, og maten var ufattelig god i år. :love:

7570531[/snapback]

Poopkid.
Lenke til kommentar
Poopkid.

7570545[/snapback]

På julaften skal du trøste.

 

Bundy: Jeg har ikke vært noe slem i år jeg. Fikk mer enn det men det var det beste...

 

Vel vel I had it coming når jeg ikke ønsket meg noe særlig. Men jeg vil også ha noe elektronisk.

Endret av Archolytion
Lenke til kommentar
Whisky. Nevn.

7570525[/snapback]

Glen Moray Single Malt 8 years old :)

 

Akkurat nå føler jeg meg som en drittunge. Føler at gavene i år ble noe ujevnt fordelt. De andre fikk Mobiler og iPod mens det beste jeg fikk var en genser.

Ja, slik følte jeg det oxo den jula muttern pakka opp en liten eske med en bilnøkkel. Utenfor stod det en spænking new Lexus RX300 ..

Endret av überGoliath
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...