Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

LOL drikker du med familien? Vin og øl, sammen med litt akevitt, er en ting, men du SHOTTER i julebesøk? =D

7569499[/snapback]

 

Det var bare noen få av oss igjen. Og ja, jeg shotter når stunden passer. Ikke til middager og slikt, men vi snakker om etter at alle har dratt.

7569512[/snapback]

Er du ferdig med middagen allerede? Besøket begynner om 20 minutter her, og da holder vi på til alle er mette, fornøyde og fulle i 11-tiden. It's gonna be sweeet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah...

Ingenting som å være litt slem på juleaften :p

 

Hver jul går vi opp i skogen til ei lita hule hvor det helt siden jeg var liten har bodd "nisser", så vi går dit med grøt for hell og lykke, og glede de små (nissene).

 

Vanligvis er det sne når det er jul, og da blir det litt lysere, men når det ikke er sne, er det bare veldig mørk, tett, skummel skog, med et fraflytta, råttent hus like ved.

 

Så går vi der hele familien, og søstrene mine er pissredde for at noe skal skje, og maser om hva om det kommer elg eller grevling eller ulv eller bjørn eller hva som helst og angriper og drepers oss, og pappa begynner å ule litt og gneldre, kaster stein inn i skogen så det rasler, mens jeg, som er kledd i svarte klær forsvinner ut av synsranden til søstrene mine (så bare en meter foran oss uansett), og bøyer meg ned og klyper de i leggene og skraper opp etter bena deres, og de hyler og hyler og jeg og pappa bare driver på og har det maks moro.

Det hele ender med at jeg tar en annen vei gjennom skogen, da jeg vil hjem fort, og jeg hører pappa lage litt mer ap, og minstesøss som hyler og pappa som sier at nå ble jeg tatt av skogstrollet.

 

Minstesøss gråt hele veien hjem og pappa hadde store problemer med å la være å le :p

Mamma er veldig sint på oss begge :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...