Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

du.. jeg er av den typen som står i et hjørne på en uteplass og danser forsiktig, men som stopper å danse med en gang jeg blir sett. Dessuten er jeg overkristen og holder meg unna satans vann!

Mushi: Enig, litt tvilsomt. Er også ganske lei tentamen mas osv. hvor jævlig det er og sånt. Synes ikke det var så jævlig.

7375554[/snapback]

Jeg har godt over 200 inlegg i deppetråden. Les der litt og du skjønner hvordan jeg har det. Alkohol løser derimot de fleste problemer :thumbup:

Tentamen og examen skal taes med ro. De kan alltids bli tatt om igjen. Har to utestående examener og du ser ikke meg ligge i fosterstilling og gråte om det. Har bedre ting å bekymre meg over :wee:

7375565[/snapback]

tjaa.. det var vel egentlig en spøk det siste innlegget av meg. Har en tendens til å ta litt for mye av. Det har blitt litt lite drikking i det siste da.

Og nå er jeg frekk, men jeg gidder ærlig talt ikke å drikke på en emo fest. Det er sjeldent bra..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
tjaa.. det var vel egentlig en spøk det siste innlegget av meg. Har en tendens til å ta litt for mye av. Det har blitt litt lite drikking i det siste da.

Og nå er jeg frekk, men jeg gidder ærlig talt ikke å drikke på en emo fest. Det er sjeldent bra..

7375573[/snapback]

lol.

Kall meg emo igjen, og du skal se hvor sinna og hatende jeg kan bli. Skal faen ikke ha noe stempel på den måten flere ganger.

Lenke til kommentar

7375573[/snapback]

lol.

Kall meg emo igjen, og du skal se hvor sinna og hatende jeg kan bli. Skal faen ikke ha noe stempel på den måten flere ganger.

7375586[/snapback]

ok jeg beklager. Du er ikke emo, jeg er emo. Jeg er også trøtt, men litt glad i deg.

jeg innrømmer nå at jeg er trøtt og at det begynner å bli mye folk her. Jeg er ubarbert og folkesky, så jeg vurderer å gå til rommet mitt.

Jeg beklager mushi.

her er også litt intresannt lesestoff om plassen jeg kommer fra:

http://en.wikipedia.org/wiki/Berlev%C3%A5g

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Det går bra :)

Vi glemmer dette nå også blir vi venner igjen  :blush: Du burde virkelig prøve å få litt søvn.

7375600[/snapback]

Ja vi sier det sånn mushi! Jeg skal sove nå, blir bare masse babbel her.

PS: Jeg vet at dette ikke er noen support tråd, men jeg vil gjerne bytte navn. Hvor ordner jeg dette? Ikke nick, men mitt RL navn.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...