Ferchie Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 du.. jeg er av den typen som står i et hjørne på en uteplass og danser forsiktig, men som stopper å danse med en gang jeg blir sett. Dessuten er jeg overkristen og holder meg unna satans vann!Mushi: Enig, litt tvilsomt. Er også ganske lei tentamen mas osv. hvor jævlig det er og sånt. Synes ikke det var så jævlig. 7375554[/snapback] Jeg har godt over 200 inlegg i deppetråden. Les der litt og du skjønner hvordan jeg har det. Alkohol løser derimot de fleste problemer Tentamen og examen skal taes med ro. De kan alltids bli tatt om igjen. Har to utestående examener og du ser ikke meg ligge i fosterstilling og gråte om det. Har bedre ting å bekymre meg over 7375565[/snapback] tjaa.. det var vel egentlig en spøk det siste innlegget av meg. Har en tendens til å ta litt for mye av. Det har blitt litt lite drikking i det siste da. Og nå er jeg frekk, men jeg gidder ærlig talt ikke å drikke på en emo fest. Det er sjeldent bra.. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 tjaa.. det var vel egentlig en spøk det siste innlegget av meg. Har en tendens til å ta litt for mye av. Det har blitt litt lite drikking i det siste da.Og nå er jeg frekk, men jeg gidder ærlig talt ikke å drikke på en emo fest. Det er sjeldent bra.. 7375573[/snapback] lol. Kall meg emo igjen, og du skal se hvor sinna og hatende jeg kan bli. Skal faen ikke ha noe stempel på den måten flere ganger. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) tjaa.. det var vel egentlig en spøk det siste innlegget av meg. Har en tendens til å ta litt for mye av. Det har blitt litt lite drikking i det siste da.Og nå er jeg frekk, men jeg gidder ærlig talt ikke å drikke på en emo fest. Det er sjeldent bra.. 7375573[/snapback] lol. Kall meg emo igjen, og du skal se hvor sinna og hatende jeg kan bli. Skal faen ikke ha noe stempel på den måten flere ganger. 7375586[/snapback] ok jeg beklager. Du er ikke emo, jeg er emo. Jeg er også trøtt, men litt glad i deg. jeg innrømmer nå at jeg er trøtt og at det begynner å bli mye folk her. Jeg er ubarbert og folkesky, så jeg vurderer å gå til rommet mitt. Jeg beklager mushi. her er også litt intresannt lesestoff om plassen jeg kommer fra: http://en.wikipedia.org/wiki/Berlev%C3%A5g Endret 28. november 2006 av Rasch Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Det går bra Vi glemmer dette nå også blir vi venner igjen Du burde virkelig prøve å få litt søvn. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Det går bra Vi glemmer dette nå også blir vi venner igjen Du burde virkelig prøve å få litt søvn. 7375600[/snapback] Ja vi sier det sånn mushi! Jeg skal sove nå, blir bare masse babbel her. PS: Jeg vet at dette ikke er noen support tråd, men jeg vil gjerne bytte navn. Hvor ordner jeg dette? Ikke nick, men mitt RL navn. Endret 28. november 2006 av Rasch Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) det veit jeg ikke. veit det har vært tråd i ot/annet om det. søk. Endret 28. november 2006 av mushi Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) det veit jeg ikke. veit det har vært tråd i ot/annet om det. søk. 7375636[/snapback] kekeke, skal sjekke. Jeg er i latmodus nå. beklager. Neppe: det stemmer neppe. heh... joda er på vei! Ro ned! Slutt å mas!! Endret 28. november 2006 av Rasch Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg har litt for meg at du skulle legge deg isted Rasch, eller tar jeg sinsykt feil ? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 fant det https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=611602&hl= Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg er lei av at msn er teit på biblioteket >.< Ih, sapp SO? Sku egentlig ligga i gymsalen og sova, men så kom det en teit vaktmester (som btw plystra "under den hvite bro, seiler en båt for to" og kun de strofene om og om igjen) og sa at vi ikke kunne sova der. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Jeg satt akkurat å vurderte om jeg skulle gå ned på bibloteket Tror ikke jeg orker idag siden været er så ustabilt og det tar en time å gå hver vei. Dessuten har jeg ingenting å gjøre der heller. Endret 28. november 2006 av mushi Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg satt akkurat å vurderte om jeg skulle gå ned på bibloteket Tror ikke jeg orker idag siden været er så ustabilt og det tar en time å gå hver vei. Dessuten har jeg ingenting å gjøre der heller. 7375762[/snapback] Har du noe å gjøre hjemme ? Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Mushi ingen ting å gjøre? Jobb eller skole? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Mushi ingen ting å gjøre? Jobb eller skole? 7375772[/snapback] nei. jeg er arbeidsldig/sykemeldt litt om hverandre her borte. Jeg leser ikke bøker, derfor blir jeg heller sittende her og se på animal planet og rydde. Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Mushi ingen ting å gjøre? Jobb eller skole? 7375772[/snapback] nei. jeg er arbeidsldig/sykemeldt litt om hverandre her borte. 7375784[/snapback] Åffer sykemeldt? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 2 poster i so på 91 sider. *Skjerpa seg* ^^ Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 (endret) Åffer sykemeldt? 7375796[/snapback] Hakke du no med. (men skulle ikke være så vanskelig å gjette seg til) Endret 28. november 2006 av mushi Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Mushi ok jeg spurte bare Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Mushi: nå føler jeg nesten et ansvar å komme til deg å feire bursdagen din å drikke meg full med deg! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Mushi: nå føler jeg nesten et ansvar å komme til deg å feire bursdagen din å drikke meg full med deg! 7375812[/snapback] pitty-party? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg