Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

nei tror ikke det..

men hvordan har alle det? noen som har det gøy på SO? :p

7375433[/snapback]

Nei, så klart ikke, vi er alle selvpinere, og derfor er vi på SO. Hvordan kan man tro noe annet?

7375439[/snapback]

Dessuten har darkness| poengtert at her skal det ikke forekomme morsomheter eller lignende som kan vise glede. Vi skal holde oss seriøse og veldig overdrevent politisk korrekt som 90% av de som er her på forumet er. Men sånn er det bare? eeeelleerr?....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vet vel ikke jeg.

alle kan vel ikke ha det konge så må jo spøre :)

eller's har jeg det helt ok takk som spør ^^

7375457[/snapback]

Jeg kan gjerne innrømme at jeg har problemer med å rive meg vekk fra dette forumet nå.

Jeg gikk på jobb i går kveld klokken ti etter 3 timers søvn og ytterligere 11 timer jobb før det igjen. Jeg gikk av jobb klokken 08:30 i morgest, og har igrunn sittet her på datarommet siden da.

Noen som voter for at jeg skal få meg litt søvn eller?

PS: http://break.com/index/bunker_buster_in_slow_motion.html

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Jeg kan gi deg en liten ferie, så kommer du deg nok ut! ;)

(Det var en spøk).

7375488[/snapback]

jaa! :D du har humor! jeg viste det! Nå reddet du dagen min! .. Jge trenger ferie, å jeg har en måned ferie den 20. desember! jihuu!

Hva skal jeg gjøre da? tjaaa.. kanskje en tur til NY? hmm..

Lenke til kommentar
Dessuten har darkness| poengtert at her skal det ikke forekomme morsomheter eller lignende som kan vise glede. Vi skal holde oss seriøse og veldig overdrevent politisk korrekt som 90% av de som er her på forumet er. Men sånn er det bare? eeeelleerr?....

7375453[/snapback]

Jeez, "god morgen", ":p", "god natt" og "skjer?" er ikke morsomheter.

Lenke til kommentar
jaa! :D du har humor! jeg viste det! Nå reddet du dagen min! .. Jge trenger ferie, å jeg har en måned ferie den 20. desember! jihuu!

7375497[/snapback]

Ta med meg!

"leieboeren" min vurderer å sette igjen 42" plasmaen sin her når han flytter til oslo fordi det blir lettere. :ph34r:

:w00t:

Lenke til kommentar

7375497[/snapback]

Ta med meg!

"leieboeren" min vurderer å sette igjen 42" plasmaen sin her når han flytter til oslo fordi det blir lettere. :ph34r:

:w00t:

7375507[/snapback]

tjaa, hvis du er seriøs så hvorfor ikke! :) Vi kan bo på samme hotell som sist jeg var der. rett ved times square og under 1000,- natta. Pent er det å der! :D

Skarstad: Hmm.. nå tror jeg du mistolker litt.

Lenke til kommentar
tjaa, hvis du er seriøs så hvorfor ikke! :) Vi kan bo på samme hotell som sist jeg var der. rett ved times square og under 1000,- natta. Pent er det å der! :D

7375515[/snapback]

Mente det ikke seriøst. :wee: var en liten spøk. Jeg er ikke kjent for å ha god råd, og jeg må dopes ned under flyturen ^^

Lenke til kommentar

7375515[/snapback]

Mente det ikke seriøst. :wee: var en liten spøk. Jeg er ikke kjent for å ha god råd, og jeg må dopes ned under flyturen ^^

7375527[/snapback]

:( .. da reiser jeg alene denne gangen å! Selv om det ikke blir noe av turen tror jeg! Bare enda et av mine innfall.

Lenke til kommentar
Plinlig stillhet my ass. Vi skal være ravende fulle for faen!

7375546[/snapback]

du.. jeg er av den typen som står i et hjørne på en uteplass og danser forsiktig, men som stopper å danse med en gang jeg blir sett. Dessuten er jeg overkristen og holder meg unna satans vann!

Mushi: Enig, litt tvilsomt. Er også ganske lei tentamen mas osv. hvor jævlig det er og sånt. Synes ikke det var så jævlig.

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
du.. jeg er av den typen som står i et hjørne på en uteplass og danser forsiktig, men som stopper å danse med en gang jeg blir sett. Dessuten er jeg overkristen og holder meg unna satans vann!

Mushi: Enig, litt tvilsomt. Er også ganske lei tentamen mas osv. hvor jævlig det er og sånt. Synes ikke det var så jævlig.

7375554[/snapback]

Jeg har godt over 200 inlegg i deppetråden. Les der litt og du skjønner hvordan jeg har det. Alkohol løser derimot de fleste problemer :thumbup:

Tentamen og examen skal taes med ro. De kan alltids bli tatt om igjen. Har to utestående examener og du ser ikke meg ligge i fosterstilling og gråte om det. Har bedre ting å bekymre meg over :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...