Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

ååå som jeg hater det kristne ved julen!

 

Så når fatter(som ikke engang er kristen) og stemor skal i kirka i morra, ja da sitter jeg i bilen å venter. Ikke faen om jeg setter mine ben i den bygningen på andre dager enn bryllup, dåp og begravelse.

7566909[/snapback]

Du virker "redd" for religion :ermm:

 

den kommer ikke og tar deg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ååå som jeg hater det kristne ved julen!

 

Så når fatter(som ikke engang er kristen) og stemor skal i kirka i morra, ja da sitter jeg i bilen å venter. Ikke faen om jeg setter mine ben i den bygningen på andre dager enn bryllup, dåp og begravelse.

7566909[/snapback]

Du virker "redd" for religion :ermm:

 

den kommer ikke og tar deg

7566925[/snapback]

Synes bare det er så tåpelig å tru på ting som ikke kan bevises. Og når det atpåtill skal være masse julpynt med engler og all den driten der. Blir gal av sånt.

 

At folk kan være så dumme, jeg hater det. hater det!

Lenke til kommentar
Synes bare det er så tåpelig å tru på ting som ikke kan bevises. Og når det atpåtill skal være masse julpynt med engler og all den driten der. Blir gal av sånt.

 

At folk kan være så dumme, jeg hater det. hater det!

7566933[/snapback]

Du forjener ikke juleferie, julemiddag, julegaver, julestemning, osv. :mad:

7566944[/snapback]

Har ikke lyst på halvparten av det uansett. Det er bare bullshit alt sammen.

 

Kanskje jeg skal bli semi-jehovas vitner. Ikke Feire noenting.

 

Kaller ikke alle kristne dumme, sier bare at det er dumt av dem å tru på det.

 

Religion er jo bare det folk brukte for å forklare hvorfor vi eksisterer før i tiden, da folk ikke visste bedre. Vi er da blitt smarte nok til å skjønne at det ikke kan være sant nå.

Lenke til kommentar
Har ikke lyst på halvparten av det uansett. Det er bare bullshit alt sammen.

 

Kanskje jeg skal bli semi-jehovas vitner. Ikke Feire noenting.

 

Kaller ikke alle kristne dumme, sier bare at det er dumt av dem å tru på det.

 

Religion er jo bare det folk brukte for å forklare hvorfor vi eksisterer før i  tiden, da folk ikke visste bedre. Vi er da blitt smarte nok til å skjønne at det ikke kan være sant nå.

7566954[/snapback]

Religion er tradisjon. Fordet om jeg ikke tror på det så gidder jeg ikke nekte å feire jul, påske, etc. og bli en religionsmotkjemper som vil bryte det ned. Som skilpadde sa oppe her; toleranse. Hvis foreldrene dine vil ha deg med i kirka, hva er så farlig med det. Tror du at du får englestøv på hjernen eller noe og er dømmes til et liv innenfor kristendommens murer?

Lenke til kommentar
ååå som jeg hater det kristne ved julen!

 

Så når fatter(som ikke engang er kristen) og stemor skal i kirka i morra, ja da sitter jeg i bilen å venter. Ikke faen om jeg setter mine ben i den bygningen på andre dager enn bryllup, dåp og begravelse.

7566909[/snapback]

Haha, du er en vrang liten røver, du! Du vokser nok fra protest-alderen, og innser at man ikke støtter religion ved å tilbringe tid med familien i en kirke.

Lenke til kommentar
Du vokser nok fra protest-alderen

7566984[/snapback]

Det spørs. står i profilen hans 29mars 1988. Ser for meg en attenåring som sitter i bilen og sipper over at han ikke vil i kirka :!:

7567008[/snapback]

Jeg kjenner mer enn nok sånne i min egen alder, dessverre. De er ganske morsomme der de sitter med svar på alle livets spørsmål og klager på religion fordi det er tåpelig med tro. Det er som oftest de som bruker Bibelen for å motargumentere Guds eksistens. ^^

Lenke til kommentar

Jeg vet jo selvfølgelig at jeg ikke støtter religion ved å tilbringe tid med familien der. Men det er prinsipper. Jeg hater det. Og det får familien min bare tolerere, jeg tolerer at de henger opp julepynt med religiøse symboler og setter opp juletre (Jeg er allergisk mot trær og gress, men plastikk går bra).

 

Jeg takler bare ikke å høre på noe jeg veit er bullshit. Det blir som å høre at marshmellowsmannen skal komme ned fra byen sin i himmelen og frelse og alle med sine magiske marshmellowske fingre. Veit jeg drar den litt langt nå, men så teit er det for meg.

Lenke til kommentar

Nstin: Du høres ikke særlig tolerant ut. Jeg følger familien min i kirken til tross for at jeg ikke tror, fordi jeg er tolerant. At du sitter i bilen og furter fordi du står på dine prinsipper er jo bare absurd, hvem er det protesterer mot? Kirken er blitt et samlested for mennesker for å feire sammenkomst av familier og venner, selv prester både vet og akseptererer at jul for lenge siden ikke handlet utelukkende om religion, men om fred, (giver)glede og samling av mennesker.

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...