Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Efexor var det det het... Ligg unna om du er redd det kan gjøre ting verre ! ! !

7566389[/snapback]

Vær ikke redd. Jeg har stått imot konstant press, krangling og trusler i et år nå. Skal nok holde ut litt til ;)

7566403[/snapback]

Nja.. kan være verd å prøve om du tar sjansen... Vet det har hjelpt folk men må bare være veldig var. Er nødt til å ha folk rundt deg som ikke er redd å si fra om det går feil vei. Efexor KAN ha en god effekt, men det kan også forverre ting ganske radikalt... Som sagt forvandlet det meg til noe jeg ikke kan kjenne meg igjen i for alt i verden men jeg vet det har hjulpet andre. Efexor er sånn at det enten hjelper deg eller dytter deg over stupet. Desverre for meg virket det i feil retning. Prøv gjerne Cipralex. Det er ingenting i forhold til efexor mtp. bivirkninger... Jeg ble først satt på cipramil, så cipralex og så efexor. Skulle aldri prøvd efexor. Det ødela alt for meg. Det kostet meg en familie :(

 

uansett så køyer jeg nå... er nødt til å legge meg om jeg skal orke å stå opp i tide til tre nøtter til askepott :) Kan ikke gå glipp av den :p

 

God jul folkens :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...