Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jo, men orker ikke. Og klarer ikke hvis jeg ikke vil.

Melatonin tar en time før det funker, og vallergan 3 timer :/

Stilnoct får jeg ikke lengre på grunn av problemet mitt :p

7566167[/snapback]

Må jo ikke la legene få vite om problemene dine... Får både zopiklone og sobril jeg... Hadde legene visst hvor godt jeg likte de så hadde jeg ikke fått noen av dem :p

Lenke til kommentar
Må jo ikke la legene få vite om problemene dine... Får både zopiklone og sobril jeg... Hadde legene visst hvor godt jeg likte de så hadde jeg ikke fått noen av dem :p

7566182[/snapback]

Hehe, ja. Men det er vel heller det at ting ble verre når jeg tok dem, raserianfall. Mer enn vanelig. Det var forresten ikke bare i hjernen min at de folka plaga meg på bussen. Så slo ikke til noen uten grunn :p

 

PepsiCo: det er så jævlig enkelt å være opp isteden for å legge seg : /

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Må jo ikke la legene få vite om problemene dine... Får både zopiklone og sobril jeg... Hadde legene visst hvor godt jeg likte de så hadde jeg ikke fått noen av dem :p

7566182[/snapback]

Hehe, ja. Men det er vel heller det at ting ble verre når jeg tok dem, raserianfall. Mer enn vanelig. Det var forresten ikke bare i hjernen min at de folka plaga meg på bussen. Så slo ikke til noen uten grunn :p

7566188[/snapback]

Ahh.. det er som meg og (hva det nå heter, husker ikke lenger men jeg gikk berserk)

 

Hadde legene visst hvor godt jeg likte de så hadde jeg ikke fått noen av dem :p

7566182[/snapback]

Jeg får ingen piller til å hjelper meg med noenting før jeg begynner på cipralex. Byttet lege jeg. Skal prøve lykken etter jul.

7566194[/snapback]

Cipralex funka faen ikke på meg... blei bare faen så trøtt og like gretten.

 

 

 

edit: Noen som har noe navn på noen antideprisiva? husker ikke hva det var jeg gikk på som fikk meg til å gå amokk...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Cipralex funka faen ikke på meg... blei bare faen så trøtt og like gretten.

7566220[/snapback]

Jeg nekter å begynne på lykkepiller. Har aldri hørt om noen som har blitt bedre av det i lengden. Dessuten virker det som om de bare skal trykke i med cipralexen og dytte meg i et hjørne. Det gidder jeg ikke.

Vil bare sove og ikke være redd hele tiden jeg. *sukk*

 

 

anki91: Jeg tror jeg har urinveisinfeksjon. Jeg har ligget i senga i 1,5 time og vært oppe og tissa 6-7 ganger. Er helt sykt. Kan ikke kjøre på butikken engang uten å nesten pisse på meg :p Må dra til legen snart.

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Jeg nekter å begynne på lykkepiller. Har aldri hørt om noen som har blitt bedre av det i lengden. Dessuten virker det som om de bare skal trykke i med cipralexen og dytte meg i et hjørne. Det gidder jeg ikke.

Vil bare sove og ikke være redd hele tiden jeg. *sukk*

7566241[/snapback]

Høres bra ut... lykkepiller funker kanskje for noen men for andre gjør det vondt verre.. Ikke spør meg hva som skjedde mellom oktober-desember 2004 for det husker jeg ikke... Har blitt fortalt at jeg var en idiot hele den tiden. Takket være lykkepillen! Aldri mer sier jeg! ! ! Bedre å møte sine demoner fullt naturlig...

Lenke til kommentar
er vel bare og slå av pc'en, slå av lyset og legge seg i senga. Og ikke tenke på noen ting!

7566232[/snapback]

Ehh, jeg kan ligge i mange timer i senga i mørket uten å få sove. Derfor jeg satt oppe til 3, halv 4 på natta å spamma her i 2 år elns.

7566249[/snapback]

 

vet det ikke er lett! Du hadde mage poster i ot-baren ja

Lenke til kommentar
Bedre å møte sine demoner fullt naturlig...

7566262[/snapback]

Ikke alltid det fungerer så bra heller.

7566271[/snapback]

Etter min erfaring (etter hva jeg har blitt fortalt var jeg ET SKIKKELIG RASSHØLL) så er det bedre... Jeg vet seff ikke hva du har vært gjennom utenom hva jeg har lest i deppetråden, men uansett så kan kjemiske hjelpemidler gjøre deg til noe langt verre enn det du ønsker å være. Sliter fortsatt med de tinga jeg gjorde i 2004 som jeg ikke kan huske. Både ungene mine og eksen forteller om ting jeg ikke kan forsvare for alt i verden... :(

 

edit: God gammeldags berolgiendense som sobril eller valium er mye bedre enn nymotens antidepressive spør du meg... du er i det minste deg selv på slike midler...

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...