Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Snus + røyk =  :sick:

7375305[/snapback]

Røyk = :sick:

Snus = :woot:

menmen.. skal vel slutte med det også. kan vel ikke forvente at jeg skal slutte å røyke med en gang uten nikotintilskudd i kroppen? vanskelig er det!

Neppe: Jeg vet.. Skjemmes litt.. im a bad boy!

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Jeg mista mobilen i vannskåla til hunden min i dag. Den fungerer ikke mer...

7375335[/snapback]

Fordi du skulle ha slått den av, å latt den tørke. Istedet for å gjøre et desperat førstehjelps forsøk.

Noen ganger må man bare vente å se ann situasjonen. Selv om det står mellom liv og død.

Lenke til kommentar
Jeg mista mobilen i vannskåla til hunden min i dag. Den fungerer ikke mer...

7375335[/snapback]

jeg får ny tlf idag. Jeg kan godt sende min hardt maltrakterte k750i til deg? På denne måten får jeg også din adresse og jeg kan møte opp utofr huset ditt uanmeldt. Hva sier du?

Lenke til kommentar
Jeg har vondt i magen idag. Vil ha kos, men jeg må vaske opp i stedet for. :hrm:

7375393[/snapback]

Tjaaa.. og med de ordene sier jeg takk for meg idag, så får dere kose dere videre idag forumfolk! Jeg skal legge meg nå! Hei å hå! Snakkes sikkert senere eller i morgen.

Er dette spam?

Lenke til kommentar
Jeg har vondt i magen idag. Vil ha kos, men jeg må vaske opp i stedet for. :hrm:

7375393[/snapback]

Tjaaa.. og med de ordene sier jeg takk for meg idag, så får dere kose dere videre idag forumfolk! Jeg skal legge meg nå! Hei å hå! Snakkes sikkert senere eller i morgen.

Er dette spam?

7375420[/snapback]

nei tror ikke det..

men hvordan har alle det? noen som har det gøy på SO? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...