Gå til innhold

Siste Ordet 6 (LES de oppdaterte reglene FØR posting)


darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selvmord!

Hvis det er lenge til du dør, har du lov å prøve før!

 

:p

7565234[/snapback]

Lasse Gjertsen? :D

7565239[/snapback]

 

My man in Bodø (or wherever). :D

 

 

Bundy: Dine problemer er ingen unnskyldning for å være i et dårlig miljø. Jeg har vært gjennom det meste av drit, men jeg henger ikke med barsnlige bolere.

Endret av Marley
Lenke til kommentar
Bundy, høres ut som et dårlig miljø...

7565259[/snapback]

Ja. Skulle ønske jeg ikke hadde problemer med hodet og var helt normal og skoleflink og respekterte autoriteter.

7565266[/snapback]

 

Altså, jeg har problemer med hodet og alt det der jeg og, men jeg holder meg stort sett inne og unna slikt.

Bedre å være asosial enn å være i et dårlig miljø imho.

 

edit: Mobba og banka har jeg også vært, men lell mann...

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Bundy: Dine problemer er ingen unnskyldning for å være i et dårlig miljø. Jeg har vært gjennom det meste av drit, men jeg henger ikke med barsnlige bolere.

7565296[/snapback]

Det er vel heller det at jeg vil ta igjen på andre enn å konfrontere problemene mine med meg selv. Som en slags hevn for driten som har skjedd.

edit: finner en slags glede i å gjøre ting jævlig for andre

 

Altså, jeg har problemer med hodet og alt det der jeg og, men jeg holder meg stort sett inne og unna slikt.

Bedre å være asosial enn å være i et dårlig miljø imho

7565305[/snapback]

Ikke i det hele tatt. Skulle ønske jeg hadde baller til å dra ut i det sosiale oftere. Ikke bare henge med få stk om gangen.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Bundy: Dine problemer er ingen unnskyldning for å være i et dårlig miljø. Jeg har vært gjennom det meste av drit, men jeg henger ikke med barsnlige bolere.

7565296[/snapback]

Det er vel heller det at jeg vil ta igjen på andre enn å konfrontere problemene mine med meg selv. Som en slags hevn for driten som har skjedd.

edit: finner en slags glede i å gjøre ting jævlig for andre

7565317[/snapback]

 

Du må se deg selv i speilet. Det gjør kanskje jævlig vondt, men du må gjøre det.

Lenke til kommentar
Se meg selv i speilet er ingen problem, det er mer det at jeg ikke snakker ut om problemene mine med noen, i virkeligheten alså. Om å gjøre å stenge følelser inne mest mulig : /

7565349[/snapback]

 

Jeg er på dette tidspunkt usikker på om du snakker i et realitetsforholdsmessig situasjonsbilde på grunnlag av den du prosjekterer deg til å være.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...